Visar 11 inlägg - 1 till 11 (av 11 totalt)
  • Författare
    Inlägg
  • #14861
    Imp
    Deltagare

      Skulel ju bara köpa beltespads.. argh blev nya pedaler åsså grrr hatar internet shopping siter 🙂

      #153891
      OzO
      Deltagare

        Det är lätt hänt att man “kommer hem” med mer än man tänkte sig… 😀
        ______________________________________________
        http://bbs.impreza.nu/dcforum/Images/ssi/fireskull.gif –¤ The Blue Pile of Cr@p! ¤–
        http://www.impreza.nu/ssi2/gallery/albums/album22/smiley_ed16.gif “It is not so difficult. Go flat-out before the corner and then go flat-out again”

        #153897
        Niklas
        Deltagare

          LAST EDITED ON Jun-13-02 AT 10:52AM (GMT)
          Hehehe…den känslan känner jag igen…
          Var har du köpt dina grejor någonstans? http://www.motorshop.nu/ har MOMO-pads och även några väldigt coola pedaler: “Grand Prix, 3 delar, för bultmontering. Halkskydd i gummi i färgerna svart, blått och rött.” Hur fäster man dem då det är bultmontering och kan man få på dem på Imprezan?

          Subaru – All we’ll drive!

          #153892
          Practos
          Deltagare

            kör själv med momo pedaler och kan bara säga att gaspedalen var ett h*lvete att få på plats, om jag skulle byta igen så skulle det defenitivt bli STi varianten som ska visst vara enkelt att montera.

            http://www.impreza.nu/ssi2/gallery/albums/ssi169/momo_pedaler.jpg

            #153898
            Niklas
            Deltagare

              Såg nice ut…dock saknar jag verkstad och tools för att slänga på grejorna. 🙁

              Subaru – All we’ll drive!

              #153894
              Imp
              Deltagare

                joo handla på motorshop.

                #153895
                Imp
                Deltagare

                  inge ont om sti pedalerna men momo e fan snyggare.. hur monterar man dom då? måste man borra å spika å limma å grejs eller?

                  #153899
                  Niklas
                  Deltagare

                    Jo, tycker också MOMO-pedlerna på bilden var snyggare än STi. Vill man ha “silver”-färgade får man röda knoppar på dem…ugly…
                    Jag tycker vi låter en som redan satt fast dem sätta fast våra med Imp då vi köper! 😀 😉

                    Subaru – All we’ll drive!

                    #153893
                    Practos
                    Deltagare

                      koppling och bromspedalen var inga större problem att montera, borra och bulta på, dock djävligt trångt och det är inte direkt så att ens kompis ryms där och hjälpa. Gaspedalen är svårare eftersom den inte är slät på baksidan, den är mjuk och har en massa annat tjavs på baksidan…och ännu mer trångt…och svårare att nå trots långa händer. Har för mig STi pedalen monteras utan borrning och annan förstörelse 🙂

                      -Finns inte STi pedalerna med andra färger på halkskydden än rosa ? (obs jag har ingen gummi på mina, hoppas besiktingen går utan gnäll senare)

                      #153896
                      Imp
                      Deltagare

                        >Jo, tycker också MOMO-pedlerna på bilden var snyggare än STi. Vill man
                        >ha “silver”-färgade får man röda knoppar på dem…ugly…
                        >Jag tycker vi låter en som redan satt fast dem sätta fast våra med Imp
                        >då vi köper! 😀 😉
                        >
                        >Subaru – All we’ll drive!

                        Låter som en bra idee:)

                        #153900
                        Niklas
                        Deltagare

                          >-Finns inte STi pedalerna med andra färger på halkskydden än rosa ?
                          >(obs jag har ingen gummi på mina, hoppas besiktingen går utan gnäll
                          >senare)
                          >
                          Finns silver/metall med rött gummi, gröna med svart gummi, blå med svart gummi och guld med svart gummi… om jag inte minns fel…

                          Subaru – All we’ll drive!

                        Visar 11 inlägg - 1 till 11 (av 11 totalt)
                        • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.