Visar 5 inlägg - 1 till 5 (av 5 totalt)
  • Författare
    Inlägg
  • #227
    maxan
    Deltagare

      Nu hoppas jag att någon av de fantastiska possumlinkarna rullar ut på banan (jag vet att det händer) men inte skäms för att trycka lite extra på gasen.

      M.a.o. hoppas jag ni har fått era mappningar så att bilarna är körbara. En annan får nöja sig med segdrag men behöver å andra sidan inte gnälla över dittan och dattan 😉 😉 Som problem med ACn, tomgångskörning, taskig soppa o.s.v. 😛

      Men vem vet, en dag sitter man väl själv där i fällan men den fruktade linken 😉

      Max!

      #36344
      meshwolf
      Deltagare

        He,he! 😀 En linkad bil blir aldrig färdig vet du väl. Har man skaffat linken så inser man så snart bilen blivit mappad att det var skitkul, och vips så funderar man på större turbo, frontmonterad intercooler osv, osv…

        Det som numera får mig att tänka två gånger när det kommer till bankörning är att man inte vill köra slut på 18″s-gummina och den totalt värdelösa kopplingen, men man vet ju aldrig vad som händer när vädret är fint. 😉

        /Pärra

        #36342
        SecretAgentMan
        Deltagare

          Färdig???? :confused:

          Klart man skall ut på banan… 😀

          #36343
          OzO
          Deltagare

            >Som problem med ACn

            Härom dagen började det ryka som f-n inne i kupen! Stängde vips av AC och svor över dum-rådjuret!! Krockat, remember? 🙁

            >tomgångskörning

            Nemas problemas!! Värre är det med varmstarter…. man får leka Ahston-Power och blippa med gasen ett gäng gånger innan allt stabiliseras… }>

            >taskig soppa

            Soppan i England suger fetko! Octane booster stock-up…

            >Men vem vet, en dag sitter man väl själv där i fällan men den fruktade linken

            Doh! Inte “the Sleeper” väl?? 😉

            Sen kör man så klart inte med känsliga 18″! 😛

            Mantorp, då skall det köras!! Eller Midlanda… beroende på om folk kunde LEVERERA SAKER I TID!!! Damn the delivery people to hell-and-back!

            ______________________________________________
            http://bbs.impreza.nu/dcforum/Images/ssi/fireskull.gif The Blue Pile of…

            #36341
            maxan
            Deltagare

              >Färdig???? :confused:
              >
              >Klart man skall ut på banan… 😀

              Go Jerry go! Go Jerry go! Go Jerry go!! 🙂 🙂 🙂

              Max – Stylad bil som faen! Ankeborg och vita blinkers!

            Visar 5 inlägg - 1 till 5 (av 5 totalt)
            • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.