Visar 5 inlägg - 1 till 5 (av 5 totalt)
  • Författare
    Inlägg
  • #626
    dlehtihet
    Deltagare

      Hur står sig kvalitén hos feltemas grejer jmf mot vad mekonomen säljer. Förstår att liknande frågor kan ha varit uppe tidigare, ledsen för det isåfall. Fick lite nerslag på S(n)aaben och måste handla spindelled, lagerstöd och damask. Skillnaden i pris är ungefär hälften total jmf mot Mekonomen, men är det egentligen värt det dyrare priset? Har de olika leverantörer eller är det ifrån samma fabriker men olika märkning på prylarna??

      På lördag blir det bildelsshopping så alla snabba svar gör undertecknad överlycklig 🙂

      M v h

      Danne

      #39309
      apache54
      Deltagare

        Beror väl väldigt mycket på vad det är man ska köpa.. dämpare har jag lärt mig att de håller max ett år från biltema. men annars tycker jag att dom har prisvärda budget prylar.. man får juh det man betalar för….

        #39308
        daniel83
        Deltagare

          Jag försöker att inte handla så mycket på feltema oavsett vad jag ska köpa. Men ibland händer det att man andlar där fast då är det bara tillbehör som nyss då köpte jag skivfodral till som man sätter på solskyddet.

          Annars så är det mekonomen som gäller.

          #39306
          Manor
          Deltagare

            Hej Danne !

            Mekonomen säljer inget egentillverkat utan endast produkter från kända tillverkare. Biltema tillverkar många saker själva, och det som rör bromsar/styrning etc. skulle jag personligen inte (våga) köpa från Biltema.

            mvh Mats N

            #39307
            Luzifer
            Deltagare

              En polare köpte pedalgummin på pryltema en gång o dom var exakt lika förutom att de inte stog VAG på baksidan utan var helt tomma, så jag kan tänka mig att för en del prylar så är de ett märke du betalar för.

            Visar 5 inlägg - 1 till 5 (av 5 totalt)
            • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.