• Detta ämne har 7 svar, 1,314 deltagare, och uppdaterades senast för 5 år sedan av Vince.
Visar 8 inlägg - 1 till 8 (av 8 totalt)
  • Författare
    Inlägg
  • #36008
    FiddeFuling
    Keymaster

      Fika träff och cruise söndaged den 28e april. Tanken är att vi åker runt sjön Lygnern och sedan fikar på lämpligt ställe i kinna/hyssna trakten.

      Finne även evenman på Facebook

      Detta är skrivet via mobil då jag inte kan logga in via dator så där av lite tafatt inlägg

      Skickat från en telefon via Tapatalk

      #288827
      Akira
      Deltagare

        Jag är gjärna på ett sådant här event. Alltid kul att köra igenom fina miljöer om det är bra väder.

        #288823
        Daniel666
        Deltagare

          Kanske kan åka med, men då får vi svänga förbi Ubbhult och tuta för syrran som fyller år 😉

          #288826
          FiddeFuling
          Keymaster

            Kanske kan åka med, men då får vi svänga förbi Ubbhult och tuta för syrran som fyller år 😉

            Haha självklart. 🙂

            Skickat från en telefon via Tapatalk

            #288828
            Akira
            Deltagare

              Tjena då jag inte har Facebook så vet jag inte hur intresättet har sätt ut för detta men jag hoppas att det blir av även om det ser ut att vara lite svalt intresse för det. 🙂

              #288824
              Vince
              Keymaster

                Tjena då jag inte har Facebook så vet jag inte hur intresättet har sätt ut för detta men jag hoppas att det blir av även om det ser ut att vara lite svalt intresse för det. 🙂

                Än så länge har 9st tackat ja och 10 st kanske på FB så det ser ju lovande ut d—0.o—b

                #288829
                Akira
                Deltagare

                  Grymt, Hoppas att accuweather har fel i sin prognos för enligt dom kommer det det bli halv klart och bara 13 grader varmt, Själv hoppas jag på någonstans runt tjugo grader så man kan åka med rutorna nere 😀

                  #288825
                  Vince
                  Keymaster

                    Grymt, Hoppas att accuweather har fel i sin prognos för enligt dom kommer det det bli halv klart och bara 13 grader varmt, Själv hoppas jag på någonstans runt tjugo grader så man kan åka med rutorna nere 😀

                    FYI d—0.o—b
                    Verkar som att vi träffas här kl. 11.

                    Circle K
                    517 91 Bollebygd
                    033-28 48 08
                    https://maps.app.goo.gl/UGwPJwbMh4DdHK4m9

                  Visar 8 inlägg - 1 till 8 (av 8 totalt)
                  • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.