• Detta ämne har 3 svar, 1,642 deltagare, och uppdaterades senast för 8 år sedan av Robban M.
Visar 4 inlägg - 1 till 4 (av 4 totalt)
  • Författare
    Inlägg
  • #34560
    Robban M
    Deltagare

      Ohoj,

      Har gogglat som en idiot och funnit blandade svar på vart man kan handla fjäderbenslager. Det som gör det svårt för mig är okunskapen från min sida…..

      Importcarparts.co.uk kränger hattar till brz vilka en jänkesida säger passar till både xv och impreza 08-14.

      Många hemsidor verkar tycka att det är samma bös till wrx som till sti men vad fan vet jag.

      Så hur ligger det till här egentligen, vart handlar ni?

      Min dieselimpreza skall få nya fjäderben, sti fjädrar samt en full uppsättning av wrx 08+ bussningar från strongflex i sommar så det brinner lite i knutarna nu.

      Hattar fram blir whitelines med ökad camber o caster så det är redan löst.

      Mappning, nytt hembyggt 3″ i rostfritt samt lite annat lull får bilen först när den ligger som den ska på vägen.

      Tack på förhand för all hjälp jag kan få!

      Mvh. Robban

      Skickat från min LG-D802 via Tapatalk

      #281611
      Robban M
      Deltagare

        Svarar mig själv…

        Importcarparts.co.uk har pinaler så där lägger jag min beställning.

        Än så länge har jag fått mycket bra feedback från dom.

        Skickat från min LG-D802 via Tapatalk

        #281610
        Fladric
        Deltagare

          Är en väldigt bra sida! Gillar dem skarpt, bra sortiment och god service samt snabba leveranser 🙂

          #281612
          Robban M
          Deltagare

            Japp, fick hem nya lager igår. Tajmades bra med ett bussningskit från strongflex som hämtades ut samtidigt.

          Visar 4 inlägg - 1 till 4 (av 4 totalt)
          • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.