Visar 8 inlägg - 1 till 8 (av 8 totalt)
  • Författare
    Inlägg
  • #540
    marika_jck
    Deltagare

      Någon mer som haft problem med sitt fjärrlås?
      Hjälpte inte att byta batteri.
      Undrar bara om någon har nått tips eller nått.

      #38611
      Subbarist
      Deltagare

        Ja du i värsta fall får du väl låta en larmfirma kolla på det och eventuellt koda om allting och bör det ju inte kosta mer än nån hundring…

        #38612
        Wanderer
        Deltagare

          Vad är problemet då ??
          Kanske man kan komma med tips om man visste lite närmare vad det är för fel 😉

          #38613
          Vectorm12
          Deltagare

            När jag hämtade min bil hade mottagaren hamnat lite på sniskan och var helt enkelt avskärmad från sändaren.(Man vet aldrig)

            Lycka till

            #38614
            marika_jck
            Deltagare

              Felet är att i början så kronglade det bara i bland (funkade i bland).
              Nu har det slutat funka helt. Men som sagt det låter ju som batteriet var kasst men provade byta och det hjälpte inte. Men får väl kolla upp det på någon firma lite svårt att säga va det är så där rätt upp och ner. (Det är inge larm bara varnligt fjärrlås.)

              #38615
              Fransson
              Deltagare

                Felet är att i början så kronglade det bara i bland (funkade i bland).
                Nu har det slutat funka helt. Men som sagt det låter ju som batteriet var kasst men provade byta och det hjälpte inte. Men får väl kolla upp det på någon firma lite svårt att säga va det är så där rätt upp och ner. (Det är inge larm bara varnligt fjärrlås.)

                Fortsätter i en gammal tråd jag hittade. Har fått precis detta problemet, alltså att jag inte kan låsa eller låsa upp bilen med fjärren. Till en början gick det ibland och ibland inte, men nu går det aldrig. Det är inte batteriet i nykeln. Någon som har ett tips? eller vet vart mottagaren sitter?

                Bilen är en STi -05

                Tack

                #38616
                Fransson
                Deltagare

                  Fortsätter i en gammal tråd jag hittade. Har fått precis detta problemet, alltså att jag inte kan låsa eller låsa upp bilen med fjärren. Till en början gick det ibland och ibland inte, men nu går det aldrig. Det är inte batteriet i nykeln. Någon som har ett tips? eller vet vart mottagaren sitter?

                  Bilen är en STi -05

                  Tack

                  Upp 🙂

                  #38617
                  pettsun
                  Deltagare

                    Köpte mig en impreza gt -00 för två veckor sedan. fick då med en liten fjärr (orginal) men den funkade inte. bytte batteri utan resultat.

                    Har kodat in lite olika fjärrar förut men aldrig på ën subaru. Nån som vet om man kan göra det utan Subarus egna diagnostik?

                  Visar 8 inlägg - 1 till 8 (av 8 totalt)
                  • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.