Visar 8 inlägg - 16 till 23 (av 23 totalt)
  • Författare
    Inlägg
  • #77046
    Aquila
    Deltagare

      LAST EDITED ON May-05-02 AT 06:06PM (GMT)
      Min lillebrorsa har en likadan kamera som du har, tror jag. Om du har en Fuji Finepix eller vad dom nu heter… Tycker du oxå att batterierna tar slut snuskigt fort?

      BTW, menar du att systemkameror, inte digitala, är stenålders när du säger “fast digitalt så klart! Man hänger ju me”??
      Vänta bara, så ska du få se mina bilder! Hmmm, undrar om webmastern har bra uppkoppling…?
      (Stora bilder..;-))

      Aquila Without Wheels

      #77037
      Raffe
      Deltagare

        LAST EDITED ON May-05-02 AT 06:36PM (GMT)
        Japp det är en fuji finepix (han som tog bilderna e inte jag det är min kompis, jag ser inte ut som en trädgårdstomte!), jo batterierna tar slut rätt snabbt, men det spelar ju ingen roll när man tjackar batterierna i tjugopack på IKEA, det är väl du som inte har nån bil?! hur kom du till träffen?, om det nu var en systemkamera så kan jag förlåta dig! :D:D:D

        #77047
        Aquila
        Deltagare

          Tjena Raffe
          Jag har ingen bil personligen, men jag lyckades låna mina mammas bil…Jag låg bakom Ozo över bron, men när han drog på så stack han direkt, hade inte en chans(förklaring: subaru 2.0 GT vs. Ford Mondeo 2.0(kombi, ~130 hk)) Du kan ju gissa hur den går…
          Idag blev jag bara ännu mer säker på att jag vill ha en subba!
          Har du försökt med uppladdningsbara batterier till kameran? Jag tror man kan spara några slantar på det…
          Aquila Without Wheels

          #77032
          OzO
          Deltagare

            LAST EDITED ON May-05-02 AT 09:33PM (GMT)
            Och jag som bara gasade liiiite… 😉

            Du (Aquila) får välan hänga med på en provtur nästa träff? Var inte blyg, dä ä bara att fråga! Jag uppfattade aldrig att det var du som fotade och så… man är lite dålig på att presentera sig själv på träffar och som “ny” kanske det heller inte är så att man går fram och säger att “det är ju jag som är jag” eller nåt… 🙂

            Men maila bilderna sen när du har scannat och så fixar jag upp dem.

            ______________________________________________
            http://bbs.impreza.nu/dcforum/Images/ssi/fireskull.gif The Blue Pile of… Cr@p! http://www.impreza.nu/ssi2/gallery/albums/album22/smiley_ed16.gif
            “It is not so difficult. Go flat-out before the corner and then go flat-out again”

            #77038
            Raffe
            Deltagare

              Hehe jag förljer också gärna me på provtur!:P:P:P Du kan säker få åka med i farsans gamla passat(Det lär ju bli en jävla åktur :D)! Jag har testat me laddningsbara men problemet är att man bara kommer utanför dörren innan det är dags att ladda igen!

              Ska man skicka bilderna från träffar till dig ozo?

              #77048
              Aquila
              Deltagare

                Raffe> Visst, fyll Ozo’s maillåda! 🙂 Han är Webmaster så det får han ta!
                Ozo> U bet ya I’m gonna ask!

                Aquila Without Wheels

                #77039
                Raffe
                Deltagare

                  Efter en jäkla massa tänkande (det börja till och med lukta bränt) så kom jag på att det inte alls var silverpilen jag såg i sumpan det var ju “sveriges snyggaste kombi” ville bara säga det så att ingen Secretagentman
                  (Dr J???) tror att hans Impreza ränner runt av sig själv i sumpan…:D

                  #77033
                  SVARTEN
                  Deltagare

                    Det kommer nya bilder på bilen i slutet av denna månad, när allt är klart:):):):):)

                    /Svarten

                  Visar 8 inlägg - 16 till 23 (av 23 totalt)
                  • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.