Visar 15 inlägg - 1 till 15 (av 23 totalt)
  • Författare
    Inlägg
  • #6086
    Aquila
    Deltagare

      Kom igång och släng ut lite bilder på era pärlor, så man har nåt att göra en ensam kväll… Sitter man utan subba så får man titta på andra!! 🙂
      BTW, det är ingen som har tokmoddat sina subbor här i Sverige va? Jag talar förstås om det yttre…
      Aquila Without Wheels

      #77031
      OzO
      Deltagare

        Finns ju tokmycket bilder i Galleriet >>!

        …fast det är ju klart… BlåPilen bör fotas igen… version 1.2! 🙂

        ______________________________________________
        http://bbs.impreza.nu/dcforum/Images/ssi/fireskull.gif The Blue Pile of… Cr@p! http://www.impreza.nu/ssi2/gallery/albums/album22/smiley_ed16.gif
        “It is not so difficult. Go flat-out before the corner and then go flat-out again”

        #77041
        Aquila
        Deltagare

          LAST EDITED ON May-03-02 AT 08:26AM (GMT)
          Jag har tittat på alla bilder där… Det är därför jag vill ha fler!!
          Aquila Without Wheels

          #77049
          Niklas
          Deltagare

            En massa bilar (bla några Subbar) => http://www.live2cruize.com/gallery_eng.htm
            En Subba, överdriven?! => http://www.live2cruize.com/Members/Pages/Bjarni.htm

            Subaru – All we’ll drive!

            #77042
            Aquila
            Deltagare

              Subban var väl inte så överdriven?? Förutom ljudbögeriet så var den ganska normal(jämfört med Dr J’s och Svartens).
              Aquila Without Wheels

              #77050
              Niklas
              Deltagare

                Jasså? Har de också dvd och 8″ tv i instrumentpanelen? Det vill jag också ha…men jag har tvättat sönder guldbyxorna och katten skiter allt utom pengar! 😀

                Subaru – All we’ll drive!

                #77040
                Subbarist
                Deltagare

                  :9 ja tack :9 ja tack :9 ja tack :9
                  ________________________________________________________________________________
                  Ingen kurva är för tvär och nästa rödljus bör lysa rött, Subbarisst javisst
                  ——-PID——-
                  ________________________________________________________________________________

                  #77034
                  Raffe
                  Deltagare

                    Kan ingen ta å lägga upp lite nya bilder på sina bilar, jag har också tagit mig igenom galleriet….

                    Såg silverpilen idag i solna gjorde så klart tummenupp! hälsar alltid!!!;-);-);-)

                    #77043
                    Aquila
                    Deltagare

                      Alien> Jag pratar om det yttre, front-IC och lite annat. Kanske skulle slängt med PG, men han har inte STi-V6 läpp…
                      Aquila Without Wheels

                      #77029
                      SecretAgentMan
                      Deltagare

                        http://www.impreza.nu/ssi2/gallery/albums/ssi49/pimptint2.jpg

                        😀

                        /J

                        Subaru – The Beauty of All Wheel Drive

                        #77030
                        SecretAgentMan
                        Deltagare

                          ….silverpilen var inte i Solna idag….vad jag vet i alla fall…

                          😀

                          /J

                          Subaru – The Beauty of All Wheel Drive

                          #77044
                          Aquila
                          Deltagare

                            GÖTT! Det kommer bli en lång månad av väntan…:-)
                            Aquila Without Wheels

                            #77035
                            Raffe
                            Deltagare

                              Nä det är klart den inte var solna!
                              Den var ju i sundbyberg! såg den ungefär vid MC-pollen eller vad det nu heter…
                              Satt i en busskur när den kom, gissa om jag blev gla?! finns det inga större slutburkar?
                              :D:D:D:D

                              #77045
                              Aquila
                              Deltagare

                                Helt appropå fler bilder, så hade jag med kamera till brostugan i dag. Blev en 15 bilder…Fanns mycket fint att titta på.
                                Ska försöka framkalla filmen så scannar jag in och skickar till Ozo.
                                Och fy på dig Johan! Att du vågar ta Gula Faran till ett Imprezamöte!x(
                                Aquila Without Wheels

                                #77036
                                Raffe
                                Deltagare

                                  Hehe var också där…fick ihop 15 bilder jag också…fast digitalt så klart! Man hänger ju me;-)

                                Visar 15 inlägg - 1 till 15 (av 23 totalt)
                                • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.