Visar 5 inlägg - 1 till 5 (av 5 totalt)
  • Författare
    Inlägg
  • #6114
    Aquila
    Deltagare

      FY FAN! Säger jag bara, nu är jag fri från skolan och ska träda in i arbetarlivet!
      Nödvändigt ont, eftersom jag inte kommer att ha råd att ha min nya bil annars! Just det, jag fick bil igår, i studentpresent! 😀 Inte en subba tyvärr, men det blev en Pegga, en 206a, den är blå till färgen och har 110 kusar(än så länge). Ni får se den nästa tokholmsträff!!
      Men mina drömmar om subaru kvarstår, även om det får stryka lite på foten nu…:-)

      Ni som vet nåt om Styling till 206an, maila mig!!

      Aquila Without Wheels

      #77192
      Subbarist
      Deltagare

        Grattis grabben! Vad är det för årsmodell på peggan… och att bero på styling så fins det väl hur mycket som helst till den det är bara att surfa galet och leta…

        #77194
        Niklas
        Deltagare

          Synd den inte var grå, för då kunde du style’at den till att bli lik WRCn…
          Nåja en bil är alltid en bil och att få en är inte dumt…*host* rikemansbarn *host* 😀 😉
          Är det en GTI eller?

          Subaru – All we’ll drive!

          #77193
          Aquila
          Deltagare

            Hmmm, delade åsikter…
            Det är en -02, uthämtad samma dag som jag fick den. Det är inte en GTi, den skulle vart så J*VLA dyr att försäkra. Det är den nu oxå, men inte lika jävlig…
            Jag tycker det är en rätt frän blå färg, man kan ändra färgtemat på WRC kitet om man vill ha det så. Jag får se om jag dekaltrimmar den… Jag ska iaf ha corner-splitters och nätgrill, samt en sänkning och lite trimmning(men först om 2 år(nybilsgaranti)http://www.stopstart.fsnet.co.uk/smilie/frown.gif).

            Alien> Jag är inte en sån som får bara för att jag har gått ut gymnasiet, jag har faktiskt slitit för den!

            Aquila Without Wheels

            #77195
            Niklas
            Deltagare

              >Alien> Jag är inte en sån som får bara för att jag har gått ut gymnasiet, jag har faktiskt slitit för den!
              >
              Skämtade ifs, ta det inte så allvarligt…du känner väl mig! 😉

              Subaru – All we’ll drive!

            Visar 5 inlägg - 1 till 5 (av 5 totalt)
            • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.