Visar 7 inlägg - 1 till 7 (av 7 totalt)
  • Författare
    Inlägg
  • #5987
    Andre
    Deltagare

      Tjena!
      Jag undra vad det kostar att försäkra en Impreza?

      Mkt tacksam för svar!

      / André

      #76511
      Peter
      Deltagare

        Min kostar 9900:-/helförs/år på IF, med en körsträcka på 2000 mil/år, bilen är en 00a. Då bor jag lite utanför sthlm och har full bonus med 10 skadefria år. Det var det billigaste jag hitta.

        MVH

        PM

        #76513
        dagar
        Deltagare

          Länsförsäkringar!! Billigast när jag försäkrade. Bor i GBG, 10 skadefria år, hemförsäkring hos LF blev det också då bilförsäkringen blev billigare i och med det…

          #76512
          Peter
          Deltagare

            Jag var oxå tvungen att lova att flytta min hemförsäkring för att få detta pris. Länsförsäkringar skulle ha runt 13k för samma försäkring.

            MVH

            PM

            #76510
            Greenfin
            Deltagare

              Ett tips…har du flickvän, sambo eller fru. Skriv över bilen på hennes namn=
              billigare försäkring.

              If och Folksam kommer att höja premierna i höst med ca 15%.

              Länsförsäkringar är billigast för mej (tjejen 😀 ) 7300 kr helår.

              #76514
              dagar
              Deltagare

                He-he. Går lika bra med syrran. Visade sig att jag bara behöver betala 6.600:- /år om jag skriver över bilen på henne….. Bra förslag från Greenfin. :9 :9 :9

                #76515
                Subbarist
                Deltagare

                  Jag har skrivit min på tjejen då går det på 12´000:- men man bor ju i söder förorten och tjejen är fortfarande under 25 så att det kostar satan först hade jag susab och då dimpade det hem en räkning på 22000…

                Visar 7 inlägg - 1 till 7 (av 7 totalt)
                • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.