Visar 10 inlägg - 1 till 10 (av 10 totalt)
  • Författare
    Inlägg
  • #5971
    meshwolf
    Deltagare

      Vad sägs om att lägga upp en konferens som heter försäljning och därunder 2 forum som heter “Säljes” och “Köpes”?

      Jag kommer inte med förslaget bara för att jag har saker att sälja, oooh nej! 😉 :7

      /Pärra

      #76471
      SecretAgentMan
      Deltagare

        Haha

        😀

        Så går det när man köper vingar för pengarna. 😉

        Kika på hemsidan, finns salutorg där. 🙂

        #76475
        meshwolf
        Deltagare

          Jag har iafl sålt en, så nu har jag bara tre kvar!
          😉

          /p

          #76476
          meshwolf
          Deltagare

            Fördelen med att ha det på ett forum är ju att man kan ha en öppen budgivning, utan att bolla en massa mail fram och åter.
            Det blir lite av en auktion och säljaren behöver inte lägga sig i att medla buden fram och åter. Perfekt!!

            /Pärra

            #76470
            maxan
            Deltagare

              Njae, det räcker nog med köp/sälj på webben. Vi vill inte ha för många ställen att leta information på.

              Vill du sälja något får du jobba lite för det. Vi är ingen auktionssite 😉 Då skall vi börja ta 5% provision på alla sålda varor :))

              Max!

              #76477
              meshwolf
              Deltagare

                Ja, men då måste det ju fungera att logga in där också. Enligt impreza.nu så existerar inte jag längre. 🙁

                /Pärra

                #76472
                OzO
                Deltagare

                  Ni måste logga in med ert medlemsnummer och det passord som ni angav då ni registrerade er. Maila mig om ni har glömt era medlemsnummer/användarnamn/passord.

                  Testade just att logga in som dig vargen och det funkade. Tänkte lägga upp en fin annons där… 😉

                  /G

                  #76478
                  marcla
                  Deltagare

                    Jag lyckades inte heller lägga in en annons 🙁

                    #76473
                    OzO
                    Deltagare

                      …inte jag heller. Verkar vara skit-bakom-spakarna på programmeraren… Jag måste nog fixa till det lite… 🙁

                      /G

                      #76474
                      OzO
                      Deltagare

                        Kan inte ni prova igen? Det blev kajko vid uppdatering av filerna på servern. Kod försvann och då är det inte så konstigt att det inte funkar…

                        /G

                      Visar 10 inlägg - 1 till 10 (av 10 totalt)
                      • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.