Visar 15 inlägg - 1 till 15 (av 22 totalt)
  • Författare
    Inlägg
  • #13426
    SecretAgentMan
    Deltagare

      Hej!

      Denna tråd skall användas till att lägga förslag på bilar som skall representera klubben på Bilsports kommande evenmang på Elmiamässan.

      Fire away.

      /J

      #129361
      LegacyLarsa
      Keymaster

        vad sägs om att ta en bil med rallystuk, en mer för bana och en för att åka rakt fram-bil?
        /Larsa

        #129362
        LegacyLarsa
        Keymaster

          igentligen är ju bilen byggd för att gå i skogen, men iallafall…
          /DS

          #129354
          OzO
          Deltagare

            Med risk för att trampa nån på tåna… jag känner ju inte alla bilar/medlemmar… än! 🙂

            • Sveriges snyggaste Olle-kombi!
            • Johans snöplog!
            • Nån svart… antingen Christians eller den där nya WRX:n från V-ås som t.o.m. fick Jerry att mjukna!
            • Jerrys silverpil + min bur 😛 😉

            …det finns plats för 3 eller 5 bilar, troligtvis beroende på priset.
            ______________________________________________
            http://bbs.impreza.nu/dcforum/Images/ssi/fireskull.gif The Blue Pile of… Cr@p

            #129349
            SecretAgentMan
            Deltagare

              LAST EDITED ON Oct-05-01 AT 09:52AM (GMT)
              Max-powerpojkarna Johan och Christian är väl nästan givna kandidater, Åberg…får du ordning på växellådan i tid?

              Ozo>>Lasta ned the silver arrow med 80kg järnskrot? http://www.lut.fi/~pristins/Ph/gif/super.gif

              /J

              #129359
              Twala
              Deltagare

                Var det någon som sa rallystuk?

                Kan väl tänka mig att ställa upp, om stenskott mm inte är något hinder, den är ju faktiskt byggd för att köras 😉

                //Tobbe

                SSI #16 i galleriet på impreza.nu

                Hodie mini, cras tibi.

                #129369
                Whitewheels
                Deltagare

                  a tja! (premiär på forumet idag o premiär på Fast and Furious ikväll) 😀

                  1. Jerrys Subba!? 😉
                  2. JohanÅ:s “plogbil”. Den går väl iaf. rulla in utan vxl.låda?!
                  3. Svartens kärra. Fast den står väl i delar?
                  4. Nån häftig kombi. Blommans eller Olles.
                  5. En fräsh WRX.

                  /Glenn

                  #129363
                  LegacyLarsa
                  Keymaster

                    kan faktiskt hålla med om att silverpilen, plogen borde vara med, det är väl blomman som har det “lilla” slutröret på sin och isåfall, tycker jag att det vore kul och visa upp sådant, sedan för att späda på med ännu mer bilar så tycker jag att den svarta imprezan som var på midlanda(och körde brett!) skulle ställas ut, kommer ej ihåg vad han heter bara, resten av klubbens bilar kanske vi kan deala fram att man kanske skulle ställa upp bilarna tillsammans i närheten till hallen?

                    /Larsa, med massa ideer som säkert inte alls går att genomföra

                    #129360
                    Twala
                    Deltagare

                      Jag kommer självklart dit oavsett om det finns plats att ställa ut (in) bilen eller inte… Skulle vara kul om man kunde få till en klubbparkering utanför, förutom dem bilarna som får plats där inne… Bra idé Larsa…

                      Nu har du något att jobba på Jerry… 😉

                      //Tobbe

                      Hodie mini, cras tibi.

                      #129368
                      Toni
                      Deltagare

                        HAR NÅGON TÄNKT PÅ ATT RINGA OCH FRÅGA STOFFE NILSSON????
                        Jönköping är inte så långt från Skåne faktiskt och det kunde vara ett sätt för honom att hitta lite sponsorer samt att visa upp de sponsorer han redan har att de får valuta för pengarna.

                        1. Stoffe
                        2. “Plogen” Åberg
                        3. Olle-kombin
                        4. Silverpilen (endast om ägaren står bredvid och berättar sagor om alla mod)
                        5. VVW (Västerås Värsta WRX)

                        #129350
                        SecretAgentMan
                        Deltagare

                          *asg*

                          Toni…det finns inga sagor, bara fakta….heller inga genvägar.

                          😉 😀

                          Klubbparkering och Stoffe låter kul…skall undersöka.

                          /J

                          #129364
                          LegacyLarsa
                          Keymaster

                            Jerry! hur går det?
                            jag stressar dig väl inte? , men hur går det med ringandet till stoffe och saken gällande parkeringen, om parkeringsfrågan går att lösa kanske vi skulle låta EVO-gänget stå brevid oss, två riktiga rallymärken brevid varandra……

                            /Larsa -det är mycket ideer nu…

                            #129351
                            SecretAgentMan
                            Deltagare

                              Inte blir jag stressad heller! 😀

                              Jag pratade med Special-Stoffes fader, våran idol är i Turkiet, återkommer på måndag – men de är nästan garanterat med på det hela.

                              FETT COOLT som tokholmarna säger.

                              Jag pratar med FABAS om vi kan få parkeringsyta utanför tillsammans med EV-gänget….återkommer.

                              /J

                              #129358
                              Palm
                              Deltagare

                                Erik santos i kungsbacka har ju en eye-catcher, rallyblå med full
                                rally dekor + guldfälgar, stora vingen osv.
                                Han kanske är sugen på att ställa ut, men då måste någon som sitter på
                                medlemsregistret tex Göran F kontakta honom. Jag har inget tel eller
                                mail adress till honom.

                                /Palm

                                #129355
                                OzO
                                Deltagare

                                  Erik har (hade) ingen dator så på honom står det mail till Rickard Berging (sm6vit@swipnet.se). Så maila till Rickard… 🙂

                                  Om Stoffe ställer ut sin wallybil, tycker jag att de andra platserna borde fyllas av en WRX och en kombi… är det 5 bilar som ställer ut kan man fylla på med Johan plogis och valfri Silverpil.

                                  Men det är ju vad jag röstar på det… 🙂
                                  ______________________________________________
                                  http://bbs.impreza.nu/dcforum/Images/ssi/fireskull.gif The Blue Pile of… Cr@p

                                Visar 15 inlägg - 1 till 15 (av 22 totalt)
                                • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.