Visar 6 inlägg - 1 till 6 (av 6 totalt)
  • Författare
    Inlägg
  • #24918
    LegacyLarsa
    Keymaster

      Då man har x-låda så är det forza 3 som gäller, helt klart det bästa spelet hitintills tycker jag.

      Nu med de senaste bilarna, så har ju en 2 svenska klassiker kommit med, själv är jag mer förtjust i den bakhjulsdrivna modellen..

      / Larsa

      #216359
      Turbovin
      Deltagare

        Ja det är grymt, var nära på att köpa PS3 för GT5:s skull men ljuden verkar ju suga minst sagt.

        Kul med svenska favoriter i DLC:n men favoriten är Sierra RS500 🙂

        #216357
        Ångan
        Deltagare

          Ljuden må suga på de flesta bilat i GT5, men för mig har körkänslan större betydelse.
          Men helt klart är att F3 är bästa som finns till x-lådan.

          #216360
          Impreza99
          Deltagare

            Va också inne på köpa PS3 för GT5 skull.. Spela de hos brosan i helgen… 🙁 Riktigt besviken på ljud samt spelkänsla tog ju 4år att ta fram… Få ha kvar X-box 360 och Forza 3. Blir att nöta det tänkte se om de går att varva 80% står det i statistik 82h spelade om jag inte miss minner mig…

            #216358
            Svindle
            Deltagare

              Själv var man ju helt inne på att skaffa PS3 och GT5, Men nu blev ju inte spelet så underbart perfekt som man hoppats.

              Så istället blev det en X-box med Forza 3. Larsa´s senaste spelkväll påverkade helt klart valet, lite av en frälsning kan man säga 🙂

              #216356
              LegacyLarsa
              Keymaster

                Själv var man ju helt inne på att skaffa PS3 och GT5, Men nu blev ju inte spelet så underbart perfekt som man hoppats.

                Så istället blev det en X-box med Forza 3. Larsa´s senaste spelkväll påverkade helt klart valet, lite av en frälsning kan man säga 🙂

                Hallelulja! 😀

                /Larsa
                se till att fixa live abonemang så kan vi rejsa lite..

              Visar 6 inlägg - 1 till 6 (av 6 totalt)
              • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.