› SSC › Allmänt snack › FAQ & How to? › forum
- Detta ämne är tomt.
-
FörfattareInlägg
-
9 april, 2020 kl. 17:30 #36226luciferDeltagare
känns som detta forum börjar tappa gnistan!
tråkigt faktiskt9 april, 2020 kl. 21:58 #289347IggeDeltagarekänns som detta forum börjar tappa gnistan!
tråkigt faktisktHänger ju på medlemmarna.
Eller ja vi kan ju skylla på facebook, men faktiskt så är det ju medlemmarnas val. Tyvärr.10 april, 2020 kl. 15:03 #289350FrostyDeltagareSen kanske forumet skulle behöva sig ett lyft. GTR.CO.UK lanserade en ny layout och jag upplever att aktiviteten där ökat.
Sjukt smidigt med drag and drop för bilder på datorn och bara klicka för att ladda upp bilder från telefonen.Layouten för mobiler är sjukt användarvänlig.
11 april, 2020 kl. 07:09 #289348IggeDeltagareSen kanske forumet skulle behöva sig ett lyft. GTR.CO.UK lanserade en ny layout och jag upplever att aktiviteten där ökat.
Sjukt smidigt med drag and drop för bilder på datorn och bara klicka för att ladda upp bilder från telefonen.Layouten för mobiler är sjukt användarvänlig.
Jag säger inte emot, men det är en ideell förening. Så hemsidans layout hänger också på medlemmarna.
ALLT i klubben styrs av medlemmarna. 🙂
12 april, 2020 kl. 10:01 #289345LegacyLarsaKeymasterSedan är det så att klubben lever endast på den inkomsten den får från medlemsavgiften, och den delen ska delas mellan medlemsträffar och drift av hemsida. Håller med om att intresset dalat, men allt sköts ideelt. dvs de som har hand om hemsidan gör detta på sin fritid..
12 april, 2020 kl. 10:40 #289351FrostyDeltagareAbsolut. Det hjälper inte att ha en annan layout på hemsida om ingen är villig att använda den. Då är pengarna bortkastade.
13 april, 2020 kl. 07:31 #289346LegacyLarsaKeymasterVarför är då fejsbook så populärt? Jo bland annat för att man kan lägga in bilder där direkt, dock så tillfaller ägandet av dessa bilder även fejsbook. Frågan är om man ska göra något liknande, att om vi inför att man kan lägga upp bilder, så övergår ägandet till subaruklubben?
14 april, 2020 kl. 21:10 #289352SandströmKeymasterJa, ett forum som är uppdaterat hade nog inte skadat, den här versionen som används idag är från 2005 typ, så lite lätt föråldrat. =)
4 september, 2020 kl. 08:56 #289349ThornblomDeltagareDet som är så synd med Facebook är att det blir ett virrvarr av liknande frågor kors och tvärs. På ett forum finns historik lättillgängligt samt möjligheten till att lägga upp sticky trådar.
8 december, 2020 kl. 05:41 #289353adelmolarsenDeltagareHei, jeg er ny på dette forumet. Men det hjelper meg å finne svar på spørsmålet mitt. 🙂
-
FörfattareInlägg
- Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.