Visar 5 inlägg - 1 till 5 (av 5 totalt)
  • Författare
    Inlägg
  • #22328
    Digits
    Deltagare

      Varfor tror forumet att jag inte har last nagra posts alls nar jag loggar in? Varje gang jag loggar in sa ar *allt* flaggat som olast?

      Nagon annan som har samma problem?

      Kor internet explorer 5 i windows 2000 pro.

      #191253
      modulated
      Deltagare

        Har du markerat meddelanden som lästa med hjälp
        av mark-knappen innan du loggar ur ??

        // Patrick P.

        Regionsansvarig Västerås

        #191254
        Digits
        Deltagare

          Aha, maste man gora det ocksa 🙂 Trodde att det funkade som pa gamla forumet dar det uppdaterades automagiskt 🙂 Nu verkar det funka iaf, tack for hjalpen 🙂

          #191252
          OzO
          Deltagare

            Man kan ställa in hur man vill att det skall fungera genom att gå in på User Menu:

            Use MARK time stamp feature?
            Select “yes” if you wish to use the MARK time stamp feature to keep track of new messages. In this mode, you manually mark forums when you finish reading all the messages in that forum. Otherwise, your last visit time stamp is used to keep track of new messages.

            Kika gärna i era inställningar och uppdatera er själva om vad man kan göra för inställningar. Detta är ett nytt forum och ny programvara… alltså finns andra finesser än det förra.

            🙂

            ________________________________________
            http://bbs.impreza.nu/dcforum/Images/ssi/fireskull.gif ::::: The Blue Pile Of… Cr@p! ::::: http://www.impreza.nu/ssi2/expo/albums/smileys/smiley_ed16.gif
            ~ I will shadow o ye Precious Silver Piles with NOS tour 2003 ~
            “Id be unstoppable… if I could just get started!”

            #191251
            syke
            Deltagare

              Ang. timestamp: Man måste stänga browsern för att den ska fatta att man har varit här en gång? Funkar inte för mig att bara lämna sidan och komma tillbaka en kvart senare. Men om jag stänger ner browsern och sen startar den igen och går in på sidan, så ser allt rätt ut.

            Visar 5 inlägg - 1 till 5 (av 5 totalt)
            • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.