• Detta ämne är tomt.
Visar 2 inlägg - 1 till 2 (av 2 totalt)
  • Författare
    Inlägg
  • #35033
    Högerstyrd
    Deltagare

      Jag var skeptiskt eftersom 3, 4 och 5 var en besvikelse för mig men äntligen har de fått rätt igen. 5:an var inte riktig klar och kände påtryckt pga xbox1 som hade precis släppt. Det fanns knappt någon spänning i att levella och spelet var generellt mycket samma samma och blev tråkigt fort.
      Men nu. Jo. Nu är det FM6 och den är underbart. När man väl går upp i level så får man en snurra och kan få allt från en summa pengar eller en värsting bil. Spelet är inte riktigt slump. Det låter dig uppleva alla olika sidor av blltävling. Man börjar med en trimmad gatubilar (jag själv valde en 22B STI) och får köra den genom regnet. På gatubana (Prague till exempel) och flera olika mer kända banor såsom Silverstone. Därifrån utvecklar det. Du kommer att välja en visst typ av bil (super GT, exotics osv) och kommer att tävla med denna på flera olika sätt.

      Och så är jag glad att säga att för den allra första gången man kan köra utan TCS och utan att det är nästan omöjligt om man inte är en gud på bildspel. När man väl väljer att aktivera TCS kommer du att märke att det begränsar bilen. Men genom regnet med pöl i kurverna med en 700hk bil är TCS önskad. Gasa för mycket eller bromsa och så kommer du att snurra.

      Kort sagt. FM6 är bra. Riktigt bra och åh så sjukt snyggt.

      #284495
      saichon64
      Deltagare

        Detta spel är roligt att spela. Men innan jag gillar att spela, men NFS
        Efter att ha kommit för att vilja spela GTR, men det här spelet finns inte i datorn.
        Forza i datorn bör inte förlora GTR.
        Tack så mycket Vem pratar också om det här spelet
        Jag gillar det väldigt mycket
        Kan spela kontinuerligtjoker123 Inte uttråkad
        Om du vill hitta vänner att leka tillsammans Låt oss spela
        Mycket kul, jag spelar tillsammans.

      Visar 2 inlägg - 1 till 2 (av 2 totalt)
      • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.