Visar 2 inlägg - 16 till 17 (av 17 totalt)
  • Författare
    Inlägg
  • #43447
    Manor
    Deltagare

      Tjenare har samma bil som du med nr 27 av 41 uttagen 02Trollspeed har inte ecu-tek vad jag vet men dom har unichip Jag lätt grabbarn på trollspeed mappa bilen ligger med 250hk på hjulen dom tog inte ut max effekt utan mappade med marginal Har lagt 3tums från turbon med race kat för att klara bilprovningen och det var inga som helst problem Går mycket bra Grabbarna där är inga blåbär dom har varit med i turbosvängen länge mycket bra och trevliga dom är ett bra val lycka tillMVH Agenten

      Jodå, Trollspeed kör även med EcuTek.

      #43454
      specialized
      Deltagare

        Tjenare har samma bil som du med nr 27 av 41 uttagen 02Trollspeed har inte ecu-tek vad jag vet men dom har unichip Jag lätt grabbarn på trollspeed mappa bilen ligger med 250hk på hjulen dom tog inte ut max effekt utan mappade med marginal Har lagt 3tums från turbon med race kat för att klara bilprovningen och det var inga som helst problem Går mycket bra Grabbarna där är inga blåbär dom har varit med i turbosvängen länge mycket bra och trevliga dom är ett bra val lycka tillMVH Agenten

        Trollspeed började med Ecutek i april-maj -06 någongång.
        Och 250 hk på hjulen var det nog inte, såvida du inte har bytt till större turbo än Td04-13g som sitter orginal.

        Mvh.Mattias – Som bromsade 261 hk i motorn, med MAXAD TD04 vid senaste besöket.

        —————————————
        Efternamnen på mina flickvänner är
        —————————————
        Jpg ,wmv och mpg 😉
        —————————————

      Visar 2 inlägg - 16 till 17 (av 17 totalt)
      • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.