Visar 4 inlägg - 1 till 4 (av 4 totalt)
  • Författare
    Inlägg
  • #6064
    Imp
    Deltagare

      Blev precis stoppad av polisen (kl 24.00ca) i närheten av västerbron i sthlm. Antar att det berode på att min sambo som inte har körkort står som ägare men vem vet? Iallafall.. är det vanligt att man blir stoppad i en impreza?

      #76898
      Practos
      Deltagare

        mycket, mitt tips är tappa aldrig humöret och erkänn aldrig någonting 🙂

        #76899
        Subbarist
        Deltagare

          LAST EDITED ON Mar-22-02 AT 09:18PM (GMT)
          Har aldrig blivit stoppad av Polisen när jag har suttit bakom ratten och alla mina bilar har stått på tjejen och hon har inget körkort heller… men däremot så höll jag på och torska körkortet när jag cycklade mot enkelriktat och saaatan vad griniga de var… vilken utskällning jag fick hade förjävulskt svårt att hålla mig för garv under tiden när de stog och var helt knallröda i ansiktet och tokskrek på mig…

          Men jag har en polare som köpte en SKL 320 förra våren och hela sommaren blev han stoppad av grispatrullen var och varannan vecka han är ganska ung och halvjapan (Svapan) så det kan ha spelat in en roll i det hela men efter att de kollat hans körkort och ställt några frågor om bilen så var det bara tuta och köra för hans del men han blev lite smått frustrerad kan man lungt påstå…

          Subbarist javisst!!

          #76900
          Imp
          Deltagare

            erkäna? va nää va ? nu e jag inte me 🙂

          Visar 4 inlägg - 1 till 4 (av 4 totalt)
          • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.