Visar 3 inlägg - 1 till 3 (av 3 totalt)
  • Författare
    Inlägg
  • #6109
    Evildead
    Deltagare

      Hej

      Igår fick en polare till mig testa bilen min, han har tjatat efter att han fått höra att den går rätt så gött.

      Saken är att han är en riktig Die hard audi lover, äger 1st S2:a samt ett 600hk monster sport quattro som han bygger på för närvarande. Gammal rallyekille och 2 år på nacken som testförare till Audi, så man kan säga att han kan köra bil.

      Han tog en provtur alltså i min Impreza, höll stålet i 10 minuter runt stan, in på industriområden, tog rondeller med feta ställ, vänsterbromsade sig förbi en bil i en omkörning..ok, när han kliver ur så säger han:

      -Alltså, så roligt har jag aldrig haft i en bil någonsin, detta var en upplevelse, vilken vansinnigt rolig bil, den går dit jag vill, helt sagolikt
      vilket chassie
      Han var tvungen att ringa upp mig idag och lixom prata av sig ytterligare, hehe.
      Behöver jag säga att han blev rejält sugen på att bygga på en Impreza nu?

      jag tycker det var kul, han fick nog bygga om sina referensramar där 🙂

      -Chrille

      #77168
      Greenfin
      Deltagare

        Det var likadant med min polare….det var bara tyskabilar som gällde
        för honom….ända tills han provkörde min.

        /H

        #77169
        Imp
        Deltagare

          Va likadant med min bror som är mer eller mindre volvo fantast.. en volvo kanske iofs inte går så himla bra men lite tryck är det i domdära t5 eller va dom heter.. han vill ah en impreza fast han har inte råd.

        Visar 3 inlägg - 1 till 3 (av 3 totalt)
        • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.