SSC Allmänt snack Allmänt småprat fundering om subarujacka

Visar 15 inlägg - 1 till 15 (av 29 totalt)
  • Författare
    evohunter
    Deltagare

Jo jag funderar på att beställa en subaru vinterjacka från swrt.com. Men finns dom inte att få tag på i sverige ?. Är det någon som vet om en svensk ÅF ?

Niklas
      Deltagare

Prova att kontakta:
        Lars-Åke Petersson Bil och Marin AB
        Kullastigen 5
        518 30 Sandered (väster om Borås mot Göteborg)
        Tel: 033-255530
        http://www.bilochmarin.nu

De var på Kinnekulle då klubben var där. De sålde en massa grejor från SWRT och de sa att de hade hela sortimentet:

http://www.impreza.nu/ssi2/expo/albums/album42/70_G.sized.jpg

Man kanske skall snacka med dem och se om inte klubben kan få lite rabatt på SWRT-grejor från dem. Får väl ta ett snack med dem… 😉

modulated
        Deltagare

Väldans trevlig karl den där försäljaren,
          skulle ha köpt mig en t-shirt på kullen
          men det föll i glömska, får köpa en eller
          fler utav hnm så här i efterhand, om inte
          nu alien gör ett gruppköp från england igen ;-).

// Patrick P.

Regionsansvarig Västerås

evohunter
          Deltagare

Jepp jepp viktigt att rusta upp för vintern. Vill ju inte frysa när man är ute på isen och driftar. En subaru jacka är ju ett självklart val 🙂

evohunter
            Deltagare

Någon som har koll på vad man får pynta för vinterjackan ?

Mårten a.k.a Evohunter

Niklas
              Deltagare

modulated: Vet inte om jag vill…blev så tråkigt avslut på den förra beställningen. Snart är det ett år sedan. Vi minns, vi sörjer. 🙁

Men jag skall ta ett snack med dem (se ovan) och se om vi kan göra en liten deal. Kanske region väst kan komma på besök till deras lilla butik någon gång då de vill ha lite bilar på parkeringen. 😉

Niklas
                Deltagare

>Någon som har koll på vad man får pynta för vinterjackan ?

Jag betalade 3000kr för en vinter och en sommarjacka av 2000-års modell. Jag skulle tippa på närmare 2000kr för en jacka.

http://www.performance-clothing.com/usrimage/0cat1.jpg

http://www.performance-clothing.com : £159.95 (ca 2100kr)
                  EDIT: De har ”Special offer” på vinterjackan ser jag: £119.95 (ca 1575kr)

Skulle inte räkna med lägre priser i Sverige…men jag kan ha fel! 😉

Luzifer
                  Deltagare

Den är snygg men är den skön?

Niklas
                    Deltagare

Jag har inte köpt en SWRT-pryl som jag inte har varit nöjd med och jag har ”hela” sortimentet. 🙂

Jackan har jag gärna varje dag, men vill inte slita ut den. Väldigt varm och skön. Varjefall den gamla modellen som jag har. Den nya lär bara vara visuellt annorlunda.

Janne248
                      Deltagare

Jag är också sugen på Vinterjacka så kan någon göra en deal någonstans så………..

Niklas
                        Deltagare

Skall snacka med dem början på nästa vecka och se vad vi kan komma fram till. 🙂

modulated
                          Deltagare

Är det förrexten nån som vet om det finns t-shirts/annan
                            merchandice med enbart Prodrive-loggan på ?

// Patrick P.

Regionsansvarig Västerås

Niklas
                            Deltagare

Det tvivlar jag på, men man kan ju alltid göra en egen 🙂

Köp en blå tröja, skriv ut en gul Prodrive-logga på ”t-shirt-tryck-papper” och stryk på. Har faktiskt funderat på att göra en egen SWRT-tröja på det sättet. Kunde varit skoj att se om det hade blivit bra. 🙂

Niklas
                              Deltagare

Nu har jag pratat med Lars-Åke som var på Kinnekulle och sålde grejor. Så här sa vi, ingen fast rabatt men beställer man flera grejor och gärna gruppbeställningar då produktantalet ökar ännu mer finns det stor chans att vi i klubben kan få fina priser. Så räkna inte med rabatt om du beställer en keps men däremot om fem personer går samman och köper 20 skjortor. Nåja, ni fattar nog vad jag menar. Han skulle skicka över en prislista (snailmail) till mig som jag kan presentera för er sen skall vi se i framtiden vad som kan hända borta i Boråstrakten. Han är nämligen intresserad av att dra in klubben i lite roliga evenemang så som grillträffar och Imprezaträffar som han anordnar. Stay tuned…

OzO
                                Deltagare

:7

Visar 15 inlägg - 1 till 15 (av 29 totalt)
                                • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.