SSC Modellspecifikt Impreza / STI Racing / BRZ Väghållning Fundering på grovleken av krängare. ( gt-99 )

Visar 6 inlägg - 16 till 21 (av 21 totalt)
  • Författare
    .zip
    Deltagare

Se där 🙂 Det kommer att bli en rolig sommar 😀
      Bilen som gäller är en my00, och jag har lagt märke till dom s,k hundbenen.
      Men vi har då tur att dom inte är gjord i plast som vissa andra bilmärken 😛

//.zip

STIred
      Deltagare

Och här är whitelines länkar och krängare fram på en annan bil(GT) nymonterade 😉

http://www.impreza.nu/ssi2/expo/albums/galna_kossan/sway_link.sized.jpg

/r

STIred
        Deltagare

Se där 🙂 Det kommer att bli en rolig sommar 😀 Bilen som gäller är en my00, och jag har lagt märke till dom s,k hundbenen.Men vi har då tur att dom inte är gjord i plast som vissa andra bilmärken 😛 //.zip

På Gtn sitter det böjda bak och raka fram. De främre är i gummi 🙁 På STIn var det metall både fram och bak.

Här är en bild på whitelines bakre länkar för GT(de guldfärgade):

http://www.impreza.nu/ssi2/expo/albums/galna_kossan/Links_HDMounts.sized.jpg

/r

.zip
          Deltagare

Sitter och läser lite på Scoobyparts och tydligen ska GT:ns org. prylar vara gjord av plast. Både de främre och bakre.
            Det är nog dax för en uppgradering innan olyckan är framme.

//.zip

Lirkus
            Deltagare

Ja dax för uppgradering snart 😀

STIred
              Deltagare

Sitter och läser lite på Scoobyparts och tydligen ska GT:ns org. prylar vara gjord av plast. Både de främre och bakre.Det är nog dax för en uppgradering innan olyckan är framme.//.zip

He he kändes precis som nåt hårt gummi när jag bytte, men plast stämmer säkert bättre 😀

/r

Visar 6 inlägg - 16 till 21 (av 21 totalt)
              • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.