Ja just det …så var det nog. Har aldrig varit så intresserad av 100-0 informationen. Det är ju 0-100 som är Svensk (och utländsk)industristandard 😉
Du får tänka på att ha stödkrage när du testar med Clion- risk för whiplashskada annars:D
Groover: Clion är ett monster, ett jävla monster! Klämde höger pekfinger i dörren i biljäveln igår när vi kom hem från Dalarna. Slog i precis under nageln. Helvete vad det gjorde ont! Nu sitter jag med ett plåster på fingret och har bestämt mig att den skitbilen aldrig skall få leka med G-Techen igen! x(
har man en lite nyare G-tech e det bara hålla stumt den mäter alla tider på engång 0-100, 20m, 200m, 300m, 400m, 100-0, m,m
nu är jag nere på 5,9 på torrt fortfarande orginal bil, men är fortfarande säker på att det går att köra snabbare.
ja den kostar väl där nånstans runt 3000:-
verkar stämma rätt bra tiderna oxå. 🙂
vet inte exakt va den heter eftersom det inte är min egen, bara lånat den av polarn ett par gånger. tror det skulle bli dyrt om man skaffar sig en sån leksak själv. kommer man ju ligga och dra igång den där vid varje rödljus om någån ligger och hetsar och har sig. det blir ju så man ser virveln i tanken.
Competition var det jag fick. Hyfsat trafik farlig e den oxå. Kollar juh inte lika mycket på vägen numera:D Kul m växlings lampor. Trodde inte att den skulle fungera så bra iom att den bara “lyssnar” hur mycket motor varvar. men fungerar gör den:P
/Peter “som nu har lekt upp en tank tack vare G-Tech”