Visar 10 inlägg - 1 till 10 (av 10 totalt)
  • Författare
    Inlägg
  • #28882
    nossnoJ
    Deltagare

      God kväll alla goa göteborgare.

      Det är så att från och med den 20 augusti kommer jag flytta till Göteborg och undrar nu om det är någon här som kanske har en plats ledig i ett garage eller förvaringsplats till min bil?

      Mvh Marcus

      #246172
      Joakimgabrielsson
      Deltagare

        God kväll alla goa göteborgare.

        Det är så att från och med den 20 augusti kommer jag flytta till Göteborg och undrar nu om det är någon här som kanske har en plats ledig i ett garage eller förvaringsplats till min bil?

        Mvh Marcus

        Hej! Jag kanske har en plats i ett garage men vet inte detta förens om någon vecka eller två. Hör av dig om två veckor om du inte hittat något. Det är i Örgryte/gårda. Skulle ju va kul med en Subaru till där:)

        #246166
        nossnoJ
        Deltagare

          Hej! Jag kanske har en plats i ett garage men vet inte detta förens om någon vecka eller två. Hör av dig om två veckor om du inte hittat något. Det är i Örgryte/gårda. Skulle ju va kul med en Subaru till där:)

          Låter kanon bra. Jag har ju några veckor kvar innan jag flyttar dit. Vad pratar vi om i pris?

          #246164
          Olaaa
          Deltagare

            Skulle du hitta något och det finns plats för en till så hojta till! Så gör jag det samma!

            Skulle också behöva få tag i en garageplats då jag inte vet hur länge jag har kvar min nuvarande.

            #246165
            Christian S
            Deltagare

              kolla blocket, det va så vi fick tag på våran lokal.

              #246167
              nossnoJ
              Deltagare

                Uppar!!

                #246168
                nossnoJ
                Deltagare

                  Upp!!

                  #246170
                  nossnoJ
                  Deltagare

                    Skulle du hitta något och det finns plats för en till så hojta till! Så gör jag det samma!

                    Skulle också behöva få tag i en garageplats då jag inte vet hur länge jag har kvar min nuvarande.

                    Olaaa! Jag har varit och kollat på en plats i Mölndal idag. Det finns en plats till ledig om du fortfarande är intresserad.

                    Plasten är mellan och utanför stolparna.
                    Hyran ligger på ca 1080:- + el ca 300:-/ månad.

                    #246169
                    nossnoJ
                    Deltagare

                      Eller om någon annan är intresserad?

                      #246171
                      nossnoJ
                      Deltagare

                        Upp!! Finns fortfarande kvar!

                      Visar 10 inlägg - 1 till 10 (av 10 totalt)
                      • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.