Visar 7 inlägg - 1 till 7 (av 7 totalt)
  • Författare
    Inlägg
  • #6081
    Aquila
    Deltagare

      Jag såg några på nätet som körde med garagedag. Kunde det vara nåt?
      Man samlas och hjälper varann att skruva på bilarna…
      Aquila Without Wheels

      #77014
      OzO
      Deltagare

        Drömmen vore om klubben hade en klubblokal a lá meckgarage!!! 🙂 Jag brukar hjälpa en viss Västeråsare ibland… eller var det tvärtom? :p:p:p

        Kalasidé dock! Innan, efter eller under regionsträffarna kanske vore nåt? Annars är det bara skicka ut i forumet förslag på dag och sen boka lokala OK-macken (om inte nån har tillgång till garage)…

        ______________________________________________
        http://bbs.impreza.nu/dcforum/Images/ssi/fireskull.gif The Blue Pile of… Cr@p! http://www.impreza.nu/ssi2/gallery/albums/album22/smiley_ed16.gif
        “It is not so difficult. Go flat-out before the corner and then go flat-out again”

        #77017
        Aquila
        Deltagare

          Ja visst, kön kommer ringla sig lång av folk med avundsjuka blickar som vill titta på den vackra samlingen bilar…:-)
          Tyvärr blir det ju en del som blir lidande(oss stackare utan subba),nä men dom som inte har möjlighet att ta sig så långa vägar till ett regionsmöte. Fast dom missar ju all action på mötena som det är nu, så va fan.
          Det verkar som idén kommer blomma upp i Västerås iaf…:-)
          Aquila Without Wheels

          #77013
          SecretAgentMan
          Deltagare

            …ååååh….jag kräks om jag måste pilla med en till Subaru.

            😉

            /J

            Subaru – The Beauty of All Wheel Drive

            #77015
            Subbarist
            Deltagare

              >…ååååh….jag kräks om jag måste pilla med en till Subaru.
              >
              >;)
              >
              >/J
              >
              >Subaru – The Beauty of All Wheel Drive

              Är man kunnig så är man 😉
              ________________________________________________________________________________
              Ingen kurva är för tvär och nästa rödljus bör lysa rött, Subbarisst javisst
              ——-PID——-
              ________________________________________________________________________________

              #77018
              Niklas
              Deltagare

                Hade varit najs, så kunde folk skruva på min…för jag vågar knappt öppna huven själv! *fear!!!*

                Subaru – All we’ll drive!

                #77016
                Imp
                Deltagare

                  Hmm jo det vore något.. kanske finns någon här som kan klura ut varför min vänstra frambroms knackar… lämn aprecis in bilen på service eftersom brpmsen gnisla. dom bytte bromsklossar å svarvade bromsskivan.. nu knackar den istället å dom på service säger att den bara ska bromsasin.. vilket jag definitivt jort men inte de inte.

                Visar 7 inlägg - 1 till 7 (av 7 totalt)
                • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.