Visar 7 inlägg - 1 till 7 (av 7 totalt)
  • Författare
    Inlägg
  • #13473
    Niklas
    Deltagare

      Är det något planerat imorgon den 4/8 i GBG?

      Vattentornet som vanligt eller är det annan plats som gäller?

      Har inte möjlighet att köra långt men till vattentornet kan jag nog tänka mig att köra till. Har väl 55-60% av tanken kvar och den skall hellst räcka ner till Skåne. Snål har man blivit också på gamla dar… 😉

      Subaru – All we’ll drive!

      #129668
      Niklas
      Deltagare

        Självklart menar jag 11/8 och inte 4/8. Tittade lite snabbt i almenackan. Det blir dagen då man kommer upp från Skåne vilket är bättre bensinmässigt! 😀

        Subaru – All we’ll drive!

        #129669
        Niklas
        Deltagare

          Träffen är samma dag som det är race på Arken, skall vi slå två flugor i en smäll och vrooma in på parkeringen där och titta lite? 🙂

          Subaru – All we’ll drive!

          #129670
          Niklas
          Deltagare

            Hopp, läste lite på bilsport.se, var visst inte på Arken utan ute på Säve flygfält. Dessutom 100:- entré avgift. Fortfarande intresserade? Kan vara kul att åka konvoj upp och glassa lite i solen…vad säger ni?!

            Subaru – All we’ll drive!

            #129667
            GT_PG
            Deltagare

              >Träffen är samma dag som det är race på Arken, skall vi slå två flugor
              >i en smäll och vrooma in på parkeringen där och titta lite? 🙂
              >

              titta? … nja.. jag siktar nog på att köra om jag e nykter..
              men det får jag väl försöka att fixa…

              hoj / philip

              #129671
              Niklas
              Deltagare

                Eftersom “En dag på Strippen” på Säve flygfält lär hålla på större delen av dagen kommer väl många vara där istället för på träffen…am I right?

                Subaru – All we’ll drive!

                #129672
                Niklas
                Deltagare

                  En rolig grej, kollegan letar ny lägenhet i stan och beskrev precis resvägen för sin flickvän via telefon:

                  “Man kör till Salgrenska men precis innan svänger man vänster och kör in i ett skogsområde, sen svänger man vänster igen och fortsätter upp till ett vattentorn”

                  Undrar var det kan vara?! 😀 😉 🙂
                  Då kan vi varva våra motorer och väcka honom en gång i månaden!

                  Subaru – All we’ll drive!

                Visar 7 inlägg - 1 till 7 (av 7 totalt)
                • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.