Visar 15 inlägg - 16 till 30 (av 31 totalt)
  • Författare
    Inlägg
  • #291021
    roadtip85
    Keymaster

      Att tänka på inför Gotland Ring:

      P.g.a läget med Covid-19 så kommer denna träff inte vara som tidigare år, utan vi fokuserar på bankörningen. Gemensamma trivselaktiviteter på kvällskvisten kommer utebli.
      För att vi ska kunna genomföra denna träff är det viktigt att:

      • Åk inte om du är sjuk, eller har symtom!
      • Håll avstånd till andra i depån och övriga platser i samband med träffen. Följ folkhälsomyndighetens råd och umgås endast i en mindre krets.
      • Använd handsprit, ta gärna med eget så du alltid har det tillgängligt.
      • Överväg att använda munskydd i depån.

      Swedish Subaru Club och Club Renault Sverige ansvarar för att vi sköter oss på banan, och även i depå-området. Missköter man sig på någon av dessa områden så kan ni bli avvisade från banan/området.

      #291051
      aaviden_sti
      Deltagare

        Tjena!

        Är det någon annan som tar färjan från Oskarshamn den 21:e kl.20.10?

        #291076
        bobban
        Deltagare

          Jahopp tråkiga nyheter det blir utan subba över tiden finns inte att få ihop den men jag kommer vara på plats ändå jag ser det som lite semester .
          lackeringen blir ev klar i helgen men tiden finns ej att montera ihop allt

          #291077
          bobban
          Deltagare

            Jahopp ändrade resan över idag så jag åker med 8 färjan på fredag istället för torsdag  . Jag har sjukt mycket med jobb just nu .

            #291090
            Markus
            Deltagare

              Jahopp ändrade resan över idag så jag åker med 8 färjan på fredag istället för torsdag . Jag har sjukt mycket med jobb just nu .

              Kul att du kommer i alla fall 🙂

              Jag fick min bil genom besiktningen idag, gott om tid! 😀

               

              #291091
              Thornblom
              Deltagare

                Min bessades is juli förra året, skönt att man klarar en hel sommar till 😁

                #291096
                roadtip85
                Keymaster

                  Hej alla! Nu närmar det sig! 🙂

                  Lite information inför helgen:
                  Alla som ska köra kommer behöva skriva på Gotland Rings “Liability form”. Vi löser det på plats innan körningen börjar. Den finns att beskåda här: https://www.dropbox.com/s/p0ltdaxy5lhzr2k/Liability_form_2021_GR.pdf?dl=0
                  Renaultklubben har jobbat för att få en foodtruck eller liknande till banan, men ej lyckats, så packa med lite matsäck under dagen. (Eller ta ett lunch-break och åk till någon närliggande ort.)
                  På Gotland ring i byggnaden kan du köpa kaffe/the , läsk ,vatten, energi drycker, glass, energi bars.  Självbetjäning  swisch.
                  Glöm inte presenning att ha bilen på när du står i depån.
                  LÖRDAG 09:30 FÖRARMÖTE PÅ GOTLAND RING! Kom i god tid!

                  Sen en liten bonus, Södra slingan invigs först nästa helg men vi har blivit lovade att i helgen få ta ett lugnt varv på den!

                  Vi ses! //  Swedish Subaru Club & Club Renault

                  #291099
                  Thornblom
                  Deltagare

                    Fråga: Skall SMA-engånglicens köpas till för extra förare?

                    #291100
                    roadtip85
                    Keymaster

                      Fråga: Skall SMA-engånglicens köpas till för extra förare?

                      Ja, SMA-licensen är personlig.

                      #291101
                      Thornblom
                      Deltagare

                        Tack!
                        2 extra LMM och lite åka-hem belägg ala biltema  nedpackat, ses i helgen!

                        #291102
                        Thornblom
                        Deltagare

                          Förresten, blir det Type R eller Final edition Anders?

                          #291105
                          roadtip85
                          Keymaster

                            Förresten, blir det Type R eller Final edition Anders?

                            Det blir Type R:en! Fick ihop det sista igår, så gott om tid som vanligt! 😀

                            #291116
                            Thornblom
                            Deltagare

                              Härligt! Skönt att inte vara ensam att sitta på höger sida 😁

                              #291175
                              Janne248
                              Deltagare
                                #291237
                                Janne248
                                Deltagare

                                  Video!

                                   

                                Visar 15 inlägg - 16 till 30 (av 31 totalt)
                                • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.