SSC Modellspecifikt Impreza / STI Racing / BRZ Allmänt GR-N eller STI motorfäste,växellådsfäste

Visar 9 inlägg - 1 till 9 (av 9 totalt)
  • Författare
    jraberg
    Deltagare

Bussningarna behöver ses över och jag har letat febrilt på nätet men hittar bara firmor i usaway som säljer detta.Kan bero på att jag inte är superduperhaj på att söka, men jag har verkligen letat upp de ”Subaru” firmor som syns på nätet och tittat i deras webshoppar utan resultat.
      har kollat på demontweeks,scoobyparts,scoobymania,grahamgoode,drmotorsport och några fler jag inte kommer ihåg namnet på.

Funkar väl att beställa från usa, men med min otur så lär det ju ta både tid och bli dyrt.(tull och skatt och sen tull på skatt och sen försvinner väl grejerna på vägen)
      Jag är alltså ute efter Motorfäste och växellådsfäste till GT från ngn firma i sverige eller England eller annat EU land.
      Nån som vet var man kan hitta?

-johan letar garage likaså =/

Desen
      Deltagare

Mitt råd e att du slår en signal till vår ärade Tommy Nilsson i Vinslöv. Han borde ju veta vart man får tag i lite tuffare prylar.

Tel o44-80100

/Andreas, Skåne, Kristianstad

http://www.hildinggren.se/Bilder/BlockDesenSatanliten.JPG
        300 st posters av Block 1250kr
        1st porrfilm 199kr
        2st öl 28kr
        Att anvnjuta allt detta i sängen med satan PRICELESS!

jraberg
        Deltagare

Tackar!
          får ringa honom på måndag. vad heter hans firma? (namnet..inte artisten.. låter bekant men kan inte placera det)

-johan

SecretAgentMan
          Deltagare

Tommy Nilsson Bil AB i Vinslöv – kokarhandlare, meck extraordinär tillika pappa till Rally-Stoffe Nilsson.

Har/hade agenturen för STi Motorsport i Sverige med.

/J – gillar absolut den filuren

SecretAgentMan
            Deltagare

Graham Goode Racing har absolut, Grade A borde kunna trolla fram om du skall handla bakaxel, etc. 🙂

/J – tror Johan har varit pappaledig alldeles för länge. :+

jraberg
              Deltagare

Tommy Nilsson Bil AB i Vinslöv – kokarhandlare, meck extraordinär tillika pappa till Rally-Stoffe Nilsson.Har/hade agenturen för STi Motorsport i Sverige med./J – gillar absolut den filuren

AH! så är det ju.. jo, lite länge kanske.. Frågade, men Vicky verkar lite ordblind 🙁 och jag tog hennes uteblivna svar(andra gången jag frågade) som att de inte kunde..
                Ska ringa dem imorgon och dubbelkolla, hoppas de har öppet då r180’n borde vara packad och klar och i värsta fall redan på väg.

-johan

MariaimprezaGT
                Deltagare

Powerflex har ju med.

http://www.powerflex.co.uk/products.asp?cat=0031&catalog=0131&submit1.x=21&submit1.y=12

alla autoexperter säljer plus även gparts själva tror jag. 054-210 400

Maria

Audi is teh ####!!

jraberg
                  Deltagare

Powerflex har ju med.http://www.powerflex.co.uk/products.asp?cat=0031&catalog=0131&submit1.x=21&submit1.y=12alla autoexperter säljer plus även gparts själva tror jag. 054-210 400Maria Audi is teh ####!!

Nähä.. 😉 på webben iaf.

Fick aldrig tag i grade-a via tel. men har ändå skickat ett mail. Känns inte som ngn panik då jag ändå inte har ngt garage att byta i än.Men bra att ha på hyllan när det blir dax.
                    Men maria, ni/du kanske kan fixa de andra powerflex bussningarna(alla utom kränghämmar,droplink bussningarna till ett förmånligt ssi pris? 🙂
                    Gamm GT är det som jag har.

-johan

MariaimprezaGT
                    Deltagare

JA.. 15% rabatt är vad som gäller. säg vad du ska ha så får du det =)

Maria

Audi is teh ####!!

Visar 9 inlägg - 1 till 9 (av 9 totalt)
                    • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.