Visar 10 inlägg - 1 till 10 (av 10 totalt)
  • Författare
    Inlägg
  • #11489
    izual
    Deltagare

      Funderat på att beställa det faktiskt.

      #124723
      Nordwall
      Deltagare

        Jag har beställt de! Men det kommer väl inte riktigt än va?

        Men Forza 2 får duga så länge. Bra kännsla och snygg grafik i de och.

        //Björn

        #124720
        yngwie
        Deltagare

          Jag har beställt de! Men det kommer väl inte riktigt än va? Men Forza 2 får duga så länge. Bra kännsla och snygg grafik i de och. //Björn

          Hehe nää de är ju den 26 mars det har realese.. men jag fick de i går, fråga mej inte vaför. Men de gör inte mej nåt 😀 :7

          #124716
          Mats
          Deltagare

            När släpps riktiga GT5 då?
            Det är väl det som skulle kunna få mig att köpa PS3.
            Det var ju pga GT3 som jag köpte PS2…

            Mats
            Type R ’99

            #124721
            yngwie
            Deltagare

              När släpps riktiga GT5 då?Det är väl det som skulle kunna få mig att köpa PS3.Det var ju pga GT3 som jag köpte PS2…MatsType R ’99

              Det är inte bekräftat när, men som de ser ut höst 2008/ vår 2009. Nått sånt 🙂

              #124717
              Koffe
              Keymaster

                Beställdes i påskhelgen… Hoppas på att ett litet paket väntar när jag kommer hem från jobbet ikväll =)
                Ska bli skönt att få köra lite bil, har ägnat mig på tok för mycket åt att skjuta folk de senaste veckorna. COD4 rockar }(

                #124724
                Nordwall
                Deltagare

                  Stor besvikelse!
                  Nu har jag suttit och spelat hela eftermiddagen och jag är på lisens A… Jag klar inte att komma längre, det går ju inte att göra de inställningar som jag vill ha..! Och vilket LJUD, NOT! Jag trodde boxer 4 skulle låta mer än va den gör, låter som en honda Type-R.
                  Man har ju sett dessa filmer om hur de använder mikrofoner både i bilen, motorn och vid utblåset.! Suck! ;(

                  Det är va jag tycker iaf. 🙁

                  //Björn Nordwall

                  #124718
                  Koffe
                  Keymaster

                    Näe, ljudet är lite av en besvikelse faktiskt… Sen tycker jag omgivningarna är lite “trista”. Allt känns platt och sterilt på nåt sätt (+ att träd & publik ofta är 2D). Hoppas de blir bättre till riktiga utgåvan. Bilarna är dock grymt snygga =)
                    Inställningsmöjligheterna saknar man ju oxå. Men svårt? Har nog klarat i princip allt jag kört på första försöket? (Är halvvägs genom licence C, misstänker att man låser upp “tunade” versioner av bilarna när man klarat alla race). Kör med anitspinn och antisladd avstängda, annars bromsar det för mycket =)
                    Har dock inte köpt nån kokare än *skäms*… Fokuserar på de bilar man måste ha för att klara spelet först.

                    Nån som provat Online än? Vi får väl dra ihop ett SSi-kokarrace nån dag 😀

                    //K

                    #124722
                    yngwie
                    Deltagare

                      Jag håller med om ljudet inget vidare, men annars är det riktigt snyggt helst bilarna är ju underbara att skåda 🙂 lite tjatigt å köra om å om igen för å få pengar till en F40 😀 😛

                      #124719
                      yngwie
                      Deltagare

                        Nån fler som beställt och fått hem det? de är verkligen snyggt, det första ja gjorde var att köpa mej en 08 sti :7 😛 :7

                      Visar 10 inlägg - 1 till 10 (av 10 totalt)
                      • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.