Visar 9 inlägg - 1 till 9 (av 9 totalt)
  • Författare
    Inlägg
  • #1249
    DajM
    Deltagare

      Tjena! sitter och uglar på ebay och snubblade över denna annons

      http://cgi.ebay.com/ebaymotors/Megan-Stainless-Steel-Manifold-Impreza-WRX-02-05-06-07_W0QQcmdZViewItemQQcategoryZ33633QQihZ012QQitemZ220104075555QQrdZ1

      Räknade snabbt ut med en kurs på 1dollar = 8kr (har ingen koll på kursen) Så skulle grenröret kosta 2120 svenska riksdaler. (frakt ej inräknat) Hur f*n kan de komma sej att det är så billigt? Och lär de vara nån som kör på nått sånt?

      sovgott // Jussi :+

      #43741
      Mats
      Deltagare

        Glöm inte frakt+tull+moms på priset.

        Mats GBG
        Regionsansvarig Göteborg

        #43744
        Twinturbo
        Deltagare

          Räkna med att dollarn står i 7kr 😉
          Om du orkar brukar man kuna få dem att skriva ner värdet så att tull + moms inte blir så blodigt 😉

          #43738
          simo
          Deltagare

            Tjena! sitter och uglar på ebay och snubblade över denna annonshttp://cgi.ebay.com/ebaymotors/Megan-Stainless-Steel-Manifold-Impreza-WRX-02-05-06-07_W0QQcmdZViewItemQQcategoryZ33633QQihZ012QQitemZ220104075555QQrdZ1Räknade snabbt ut med en kurs på 1dollar = 8kr (har ingen koll på kursen) Så skulle grenröret kosta 2120 svenska riksdaler. (frakt ej inräknat) Hur f*n kan de komma sej att det är så billigt? Och lär de vara nån som kör på nått sånt? sovgott // Jussi :+

            De du igentligen menar är väl ändå….Hur f*n kan de komma sig att saker är så dyrt i Svea!?

            /U

            #43740
            Kvarnis
            Deltagare

              Det är så billigt för det går sönder när man laddar på :+
              Andy gjorde en stor test ang Megan grenrör men gav upp och gick tilbaka till orginal.

              #43743
              .zip
              Deltagare

                Är det ingen som gett sig in på att skapa eget grenrör?
                Hade jag ett löst grenrör liggandes så hade jag genast gett mig in på det.

                //.zip

                #43739
                Manor
                Deltagare

                  Är det ingen som gett sig in på att skapa eget grenrör?Hade jag ett löst grenrör liggandes så hade jag genast gett mig in på det.//.zip

                  Jo, jag har för mig att Äljen byggde ett grenrör själv…nä just ja, det var ju en rallybur i PVC-plast 😛 :D.

                  #43745
                  DajM
                  Deltagare

                    Kvarnis: Jag kunde tänka mig att det var bristande kvalité 🙂

                    Och bara frakten skulle bli lika mkt som själva delen:P

                    #43742
                    BVS-Robban
                    Deltagare

                      Det är så billigt för det går sönder när man laddar på :+ Andy gjorde en stor test ang Megan grenrör men gav upp och gick tilbaka till orginal.

                      “Laddar på” pratar vi full laddning med 280hk eller det 500hk det handlar om ?

                    Visar 9 inlägg - 1 till 9 (av 9 totalt)
                    • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.