Visar 7 inlägg - 1 till 7 (av 7 totalt)
  • Författare
    Inlägg
  • #324
    M3_GT
    Deltagare

      Jag är lite små sugen på att bygga om min Impreza till en rally bil Grupp N men jag vet inte vad säger ni ska man ska man inte. Saken är ju den att man kan köpa en färdig Evo 6 men det är kul och bygga.

      Skulle behöva lite länka samt tips på grejer

      #36936
      Imp
      Deltagare

        annars kan du ju köpa en färdig impreza?

        #36934
        christopher
        Deltagare

          fraSSe

          Nya wrx;en finns att köpa i Gr.N, av Prodrive, även WRC om man är duktig och har duktigt med pengar. Tror inte att Lancern går att köpa färdig rally skick av M.Rallyart dock en slimmad verision utan “lull lull” som är tänkt att bli rallybil.
          Men att bygga om en gatreggad GT till rally Gr.n och homologera in regga om mm
          blir nog mer jobb än att kopa en Gr.n GT och frächa upp. Det finns faktiskt ett jäng i sverige i både GR.N. och Gr.A skick

          Man får ju inte ha taklucka på rallybilarna, men det är nog det minsta problemet
          Kontakta någon av dom som kör Imprezan i skogen och alla regler på http://www.sfb.se
          /
          fraSSe

          #36938
          Niklas
          Deltagare

            Som sagt, EVO6an finns både som TME och som RS. RS saknar allt “lull lull” (baksäte, fönsterhissar, ABS, …) och har från fabrik monterad bur. Denna är bara att måla och åka iväg till en tävling…typ. Men hur skoj är det att köra en EVO6a i ett rally när det finns 100 andra som gör samma sak. Tacka vet jag de som vågar köra andra märken som Subaru, Hyundai, Peugeot, Ford, Toyota och Seat i den stora klassen. Synd att man måste gå till andra länder för att hitta dem; typ Finland, Norge och Polen. Men lyckligtvis kommer de hit för att köra på våra större tävlingar (Swedish Rally, South Swedish Rally, …)

            http://subaru.frontnet.org/images/dump/subaru.gif Subaru – All we’ll drive!
            Regionsansvarig: Göteborg

            #36935
            christopher
            Deltagare

              LAST EDITED ON Jan-16-03 AT 10:19AM (GMT)
              fraSSe

              Och i Ryssland! kolla på Viasat Sport i kväll kl.19.00 då kommer reprisen från 15/1. Det bästa jag sett om rally på TV, slår Eurosport produktionerna från WM lätt. Mycket bilåka!!! och lite mindre interjuver och filmat från helikopter.

              Det var Rally från ryssland, Italien, belgien, Norge (Kruse Gr.N Impreza)mm
              Ruggig inkamera från ryssland, WRC impreza som går över krön på stumm 6:a får kast och…… resten får ni själva se 😉
              /
              fraSSe

              Rally Action heter programmet

              #36933
              SecretAgentMan
              Deltagare

                Jag såg det med…riktigt hård körning – sickna galna ryssar i Imprezateamet!

                /J

                Subaru – The Beauty of All Wheel Drive
                Banträffsansvarig SSI
                12,7@177 – Gelleråsen 1.21 – under 1.20 2003?

                #36937
                charlie
                Deltagare

                  Den rysska maffian måste göra något på fritiden….

                  //Charlie

                  “No one remembers a coward”

                  Ultimate STImulation

                  2:a Stockholm Street Open 2002

                Visar 7 inlägg - 1 till 7 (av 7 totalt)
                • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.