Visar 11 inlägg - 1 till 11 (av 11 totalt)
  • Författare
    Inlägg
  • #1667
    Christian S
    Deltagare

      Det är ju samma som realcar säljer och dom tar 3698:- , dåck så har dom det inte hemma utan det är beställningsvara.

      #46092
      Krille_G
      Deltagare

        åfan de hade jag inte äns kollat tack ! då tar jag mitt därifrån!

        #46096
        Lirkus
        Deltagare

          Varför vill man ha samma längd ?

          #46093
          NickeH
          Deltagare

            Nu hittade jag.http://cgi.ebay.com.my/Subaru-Impreza-WRX-STi-92-06-GC8-GDB-Manifold-Header_W0QQcmdZViewItemQQitemZ290320135266192 pund, UK£ 192 = 2 450.00553 Swedish kronorhttp://images.ibsrv.net/ibsrv/res/src:bbs.scoobynet.com/get/images/smilies/hjtwofinger.gif

            Tänk på att frakten är 70£, samt att man alltid man måste räkna med att tullen kan ta paketet då bli det moms och tull = 192£+70£ = 3350kr * 1.06 * 1.25 = 4440kr inte lika billigt längre.

            Oskar90: Om du har nån bra info om grenröret så är det bra om du länkar till det, att hävda att man läst nåt på “internet” ger inte så mycket.

            #46089
            Kvarnis
            Deltagare

              Köp 4-1 grenrör med 3 bultsfläns typ GT spec om ni ska ha nått, det är dom enda billig grenrören som är bra!!
              Allt annat är tyvärr mer eller mindre bara skit.

              Skulle gissa på att dom går att få lös för £350-400 +frakt från UK

              #46094
              izual
              Deltagare

                Det grenröret som ni pratar om är det jag köpte och sedan sålde.
                Tull slapp jag eftersom det importeras via UK och det är inom EU så det slipper man.
                Kostade mig 3200:- med frakt ända fram till dörren via ebay.co.uk

                Kvalitén på röret har jag ingen aning om, det såg bra ut när jag synade det men jag monterade aldrig mitt pga att jag lyckades dra lite bultar runda på org grenröret/värmesköldarna och att plocka ur motorn kändes inte aktuellt.

                #46095
                camata
                Deltagare

                  Jag har följande modell:
                  http://origin-images.ttnet.net/pi/eto/10/06/72/24/10067224-8b.jpg
                  Köpt hos Milsport.co.uk, dock tillsammans med en massa andra grejor så jag betalade givetvis inte hutlösa £399 för det…
                  Märket är SSI och det tokigt grym kvalitet på grejorna!
                  Så hitta en Asia-supplier på det så lär detta vara ett mycket bra alternativ.

                  #46091
                  Krille_G
                  Deltagare

                    Jag tänkte byta mitt befintliga grenrör dock ej orginal till lika längds grenrör.

                    jag är dock väldigt sugen på att få hem mitt relativt fort å beställer därför om ca 1 vecka den 14-15 juli

                    Pris:

                    är vi 5st så hamnar vi på 4000kr/st
                    och är vi 10 st hamnar vi på 3500kr/st

                    Här är en länk till grenröret !

                    http://www.styling4u.se/autobahn88-grenror-subaru-9206-p-609.html

                    Mvh Kristofer Grahn
                    Ps. hör av er till mig!

                    073 55 36 992

                    #46088
                    Janne248
                    Deltagare

                      Tråden renasd KRAFTIGT från personangrep och småbarns språk.
                      Håll tråden på en vuxen nivå och diskutera det som skall disukteras annars låses den.

                      //Janne – moderator

                      #46097
                      StyTun
                      Deltagare

                        Autobahn88 håller i regel väldigt bra kvalite och passform. Det finns såklart billigare varianter som vi har fått erfara att det behövs modifieras och svetsas för att få det att passa ordentligt. Tycker själv att ett grerör tullat och klart i sverige för 3500 kr inte är något överpris och vi försöker absolut inte lura någon som det tidigare har nämts i tråden. Detta erbjudande gäller tyvärr inte längre och om någon är sugen på ett sådant så går det bra att lägga en order på våran hemsida och betala 4990 kr (är ej samma som realcar säljer kan tilläggas, se bilder).

                        Lycka till med bilarna och era kommande inköp!!

                        Mvh Daniel http://www.styling4u.se

                        #46090
                        Kvarnis
                        Deltagare

                          Jag har dock prövar ett å annat tillsamsn med en del andra…
                          3 bultade grenrör är det som gäller.

                          Om 2 bultad är Ok, kan man fix av GT spec gen 1 som är 2 bultad variant, som funkar på GC8’n.

                          Köper man ett gäng så slutar nog summan på drygt 2800:- fraktat tullat och klart.

                        Visar 11 inlägg - 1 till 11 (av 11 totalt)
                        • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.