Visar 15 inlägg - 16 till 30 (av 37 totalt)
  • Författare
    Inlägg
  • #43823
    Desen
    Deltagare

      Tuggarn = 1st stlk M
      Adde = 1St Stlk M
      Syke = 1St Stlk L
      Desen = 1St Stlk L

      /Andreas, Skåne, Kristianstad

      http://www.hildinggren.se/Bilder/BlockDesenSatanliten.JPG
      300 st posters av Block 1250kr
      1st porrfilm 199kr
      2st öl 28kr
      Att anvnjuta allt detta i sängen med satan PRICELESS!

      #43821
      MariaimprezaGT
      Deltagare

        njae.. snarare som så att dessa räknas som sparco racing, å då har vi 22% på det sortimentet, men nu när vi köper 5 st eller fler så har vi 27%, detta gör att jag ger er 20% på dessa å hoppas att min chef inte hänger på detta forumet 😉 heh så 950 kr/hjälm är det som gäller =)

        Maria

        Audi is teh ####!!

        #43811
        Chewie
        Deltagare

          Säkert att det inte går mer? Realcar ger ju oss hjälmarna för 870:- och där har vi Nikke (Nikke McRae) som bara bodde någon mil därifrån… The eastern Deliveryboy!!!!!!

          #43797
          Nikke McRae
          Deltagare

            Säkert att det inte går mer? Realcar ger ju oss hjälmarna för 870:- och där har vi Nikke (Nikke McRae) som bara bodde någon mil därifrån… The eastern Deliveryboy!!!!!!

            Ställer gärna upp o hämtar hjälmarna.
            Gällde rabatten bara om vi köpte minst 5 hjälmar av samma sort? För jag ska köpa en Peltor G6:a L. Han kanske kan ge en liten rabatt på den med?

            #43812
            Chewie
            Deltagare

              Det går ju alltid att kolla! Kan ringa dom imorgon fm och höra. Såg att dom har öppet till tre.

              #43791
              syke
              Deltagare

                Hmm.. jag lär åka till realcar imorrn och testa en hjälm..

                #43813
                Chewie
                Deltagare

                  Ringt och kollat. Vi får med oss rabatten även om en avviker och köper en annan modell. Så sätt upp er på listan.
                  11:00 måndag fm beställs det, 12:00 får de berörda info ang betalning, vilket konto osv.

                  Har lagt till info om vilken hjälm som önskas, korrigera om det inte stämmer!!!!
                  La upp Nikke i listan också. med Realcars pris på 1098:- till ca 878:- betyder 20% rabatt. Nikkes hjälm kommer isf kosta 1998 om det är en G6 med hörselkåpor som önskas?

                  Tuggarn = 1st G18 stlk M
                  Adde = 1St G18 Stlk M
                  Syke = 1St G18 Stlk L
                  Desen = 1St G18 Stlk L
                  Nikke McRae = 1st G6 stlk ?

                  #43792
                  syke
                  Deltagare

                    Var iväg till realcar här i stockholm idag. Tyvärr hade de inte G18 inne, utan fick prova G6. L var för liten, XL var för stor. Han rekommenderade mig dock att köpa en L och trycka ut den lite. Hade hellre velat testa G18 eftersom det är den jag ska köpa..

                    #43798
                    Nikke McRae
                    Deltagare

                      Tuggarn = 1st G18 stlk M
                      Adde = 1St G18 Stlk M
                      Syke = 1St G18 Stlk L
                      Desen = 1St G18 Stlk L
                      Nikke McRae = 1st G6 L

                      Låter helbra, Tuggarn. Då är jag på. Jag kan hämta hjälmarna om det är Vingåkerbutiken som gäller (provar storleken där, men det ser ut att bli en Large). De hade sådanna hemma i lager iallfall va?

                      Hur gör vi med betalningen isåfall om jag hämtar. Kan jag betala min på plats?

                      #43814
                      Chewie
                      Deltagare

                        Kommer beställa imorgon. Skickar PM till de berörda 🙂

                        #43799
                        Nikke McRae
                        Deltagare

                          Nu har jag skickat ut mina kontouppgifter till de som beställt hjälm.
                          Om ni vill kan ni vänta tills Chewie har bokat hjälmarna, han skriver nog ett litet post här när han beställt eller hört av sig till mig.

                          Snart dags för Mantorp!! :9

                          #43793
                          syke
                          Deltagare

                            Om nån från stockholm kan ta med sig hjälmen från mantorp är jag kvar i gruppköpet, annars måste jag dra mig ur då jag inte kommer ner. :/

                            #43815
                            Chewie
                            Deltagare

                              Var ska hjälmen tas med till? Västerås eller till Stockholm i sig?
                              Många som åker upp från Mantorp till Västerås så någon plats finns det allt…

                              #43816
                              Chewie
                              Deltagare

                                Någon som kan hjälpa oss här kanske? annars går affären i stöpet…….

                                #43794
                                syke
                                Deltagare

                                  Helst till stockholm .. men om inte det går kanske den kan lämnas i västerås så kan jag plocka upp den i samband med någon annan körning (för det lär väl bli fler konbanor i SADs regi under sommaren?)

                                Visar 15 inlägg - 16 till 30 (av 37 totalt)
                                • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.