Visar 5 inlägg - 16 till 20 (av 20 totalt)
  • Författare
    dempa89
    Deltagare

Jag beställde till min bil i våras från http://www.car-speaker-adapters.com och de adaptrar jag fick passade perfekt.
      Till din bil står det på deras sida att du ska ha SAK026 fram och SAK040 bak

Nej, fyfan vad grym du är! Och du beställde därifrån och det funkade klockers?
      Mvh Dennie , gott nytt!

dempa89
      Deltagare

Jag har börjat försöka såga ur en egen adapter ur MDF, får ser hur det blir 🙂

Aa, jag har funtat på det också men får se hur det blir, såg ju inlägget från grovsnus nu så ska prova med det.. Känns som att det lätt blir fel med MDF:en, men är ju dock bara 2st adaptrar så..

Mvh Dennie , Gott nytt!

Grovsnus
        Deltagare

Nej, fyfan vad grym du är! Och du beställde därifrån och det funkade klockers?
          Mvh Dennie , gott nytt!

Hade inga som helst problem med varken beställningen eller installeringen. skruvar och allt ingick
          Det enda var väl att jag fick skrapa bort lite “gjut-kanter” på baksidan av plastnätet på dörrsidan så inte framsidan av högtalaren tog i.
          Men det var ju ett två minuters jobb med en kniv, som inte syns när det är monterat.

Gott nytt och lycka till!

SSC #1596
          Oyp_Oyp

dempa89
          Deltagare

Hade inga som helst problem med varken beställningen eller installeringen. skruvar och allt ingick
            Det enda var väl att jag fick skrapa bort lite “gjut-kanter” på baksidan av plastnätet på dörrsidan så inte framsidan av högtalaren tog i.
            Men det var ju ett två minuters jobb med en kniv, som inte syns när det är monterat.

Gott nytt och lycka till!

Aa men det kan man ju leva med, har precis beställt nu, gick på 55$ med frakten, så inte helt gratis.. Dock så gick det iaf att betala med paypal så känns ju lite tryggt iaf, nu väntar ca 1-2 veckors leveranstid. Tack för tipset!
            God fortsättning!
            Mvh Dennie

Igge
            Deltagare

Tillägg till punkt 3
              Plastramen ser inte ut att sitta i bakkant så bryt inte där
              Då kan det gå sönder

Har jag hört…. :p

Visar 5 inlägg - 16 till 20 (av 20 totalt)
            • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.