Visar 6 inlägg - 1 till 6 (av 6 totalt)
  • Författare
    Inlägg
  • #6062
    Imp
    Deltagare

      Hallojsan. Köpte nyligen min första impreza en super fin 99:a å nu e jag member i Imp Klubben åsså. (men inget kort fick jag:) så halloj på er alla.

      Nu har jag en lite fråga. Det är nämligen så att den förra ägaren klistrat en massa dekaler å sådant på påde dörrar å baklucka.. Någon som vet hur man lätast å smidigast tarbort sådana?

      Sedan va de ju detdär me att bilen e sänkt… det ser förvisso bra ut men attsingens va det skakar när man körpå minsta lilla sten. Så nu vill jag höja den någon som har några tips om vart man ska vända sig för det å va det kan kosta? e inte så himmla haj på detdär me å höja bilar heh så lite hjälp skulle va trevligt. ska kanske säga att jag vill ha den tebax till orginal höjden.

      Tjopp!

      #76894
      Phoenix
      Deltagare

        fick du inte med orginal fjädrarna så måste du nog tyvärr köpa nya
        ifall inte nån vill byta mot din sänkningssats

        /Jussi

        #76896
        Imp
        Deltagare

          Hmm låter dyrt? vet du vad det kan kosta ca?

          #76892
          SecretAgentMan
          Deltagare

            Hör dig för med webbmästaren, ozo@impreza.nu – han har originalfjädrar och dämpare ligger och skräpar.

            /J

            Subaru – The Beauty of All Wheel Drive

            #76893
            OzO
            Deltagare

              Stämmer, har orginaldämparan liggandes hemma… eventuellt till salu. 🙂
              ______________________________________________
              http://bbs.impreza.nu/dcforum/Images/ssi/fireskull.gif The Blue Pile of… Cr@p
              “It is not so difficult. Go flat-out before the corner and then go flat-out again”

              #76895
              corny
              Deltagare

                Vart bor du.
                Vi kanske kan göra ett byte?.
                Givetvis får du pengar emellan

              Visar 6 inlägg - 1 till 6 (av 6 totalt)
              • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.