• Detta ämne är tomt.
Visar 5 inlägg - 1 till 5 (av 5 totalt)
  • Författare
    Inlägg
  • #33619
    Jaas
    Deltagare

      Är så att jag funderat på att importera en legacy årsmodell 2007 från England och funderar på hur det blir med halvljus bilden.den är ju fel eftersom vi kör på andra sidan vägen och är det möjligt att ställa om på befintliga lysen som vissa japanska bilar eller måste jag köpa nya strålkastare?

      #276164
      Fladric
      Deltagare

        Gissningsvis blir det enklast och bäst att köpa lyktor för högertrafik 🙂
        Har ingen koll på om de går att konvertera!

        #276165
        Igge
        Deltagare

          Det var någon som pratade om att projektorlinser ofta var lätta att konvertera, men ännu enklare att byta lykta 😛

          #276163
          Christian S
          Deltagare

            Det var någon som pratade om att projektorlinser ofta var lätta att konvertera, men ännu enklare att byta lykta 😛

            gäller väll framförallt om det är xenon, vet att på den Volvo V50 ´12 jag hade som tjänstebil förut va det bara att flytta på en grej inne i strålkastaren (det stod i instruktionsboken hur man gjorde och hur den skulle stå för vänster respektive höger trafik).

            #276166
            Igge
            Deltagare

              Tror jag hörde det i samband med en diskussion om import av en bugeye, men kan minnas fel 🙂

            Visar 5 inlägg - 1 till 5 (av 5 totalt)
            • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.