› SSC › Allmänt snack › Allmänt småprat › Håriga bilder från Malta! Detta ämne har 6 svar, 1,280 deltagare, och uppdaterades senast för 20 år sedan av SecretAgentMan. Visar 7 inlägg - 1 till 7 (av 7 totalt) Författare Inlägg 6 juni, 2006 kl. 20:33 #9484 BlockenDeltagare http://www.geocities.com/markgalea2002/wrxracephotos1.html Har läst på Scoobynet att det åks en del Hillclimb både i UK och i andra ställen. Vore det kul att införa detta i SSI kanske? Vi kan ha min Pikes Peak-SAAB som föråkarbil… 😉 Kolla bilderna, och se hur hårt det verkar 😀 http://www.geocities.com/markgalea2002/wxaghra3.jpg Mvh Blocken Crescent Boge KokarEdition I 7 juni, 2006 kl. 04:45 #105930 MatsDeltagare Hitar vi en lagom bana med asfalt så är jag helt klart på. Nån som känner till någon ”väg” som skulle kunna passa?? Mats GBG Regionsansvarig Göteborg 7 juni, 2006 kl. 06:32 #105929 simoDeltagare Finns en i Hovfjället…passar dock bäst vintertid 🙂 /U 7 juni, 2006 kl. 07:33 #105932 NiklasDeltagare En av dem hade wide body kit…trevligt… 7 juni, 2006 kl. 09:17 #105931 FeADeltagare Jerrys tvilling? :+ http://www.geocities.com/markgalea2002/R6 7 juni, 2006 kl. 18:03 #105928 BlockenDeltagare Jerrys tvilling? :+ http://www.geocities.com/markgalea2002/R6 ”Silver Arrow” 🙂 Crescent Boge KokarEdition I 7 juni, 2006 kl. 18:23 #105927 SecretAgentManDeltagare Det var ’la då fan, man har sett allt från motorcyklar till ångslupar…och nu en till kokare. 😀 :+ Hillclimb och sprint tror jag är precis hur kul som helst (för att inte tala om livsfarligt…)… /J Författare Inlägg Visar 7 inlägg - 1 till 7 (av 7 totalt) Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.