Visar 4 inlägg - 1 till 4 (av 4 totalt)
  • Författare
    Inlägg
  • #871
    Lustgas_beroend
    Deltagare

      Hejsan ni såg kanske min b4 tråd men har spanat lite till och hittat den fantastiska bilen impreza coupe!! kolla bilderna http://www.japaneseusedcars.com/auction/tuesday/detail_subaru.aspx?AuctionNo=TJS3856

      http://www.subiegal.com/images/events/vancouversubaru/subaru_impreza8.jpg

      Vad är det för motorer i dom där ? prestanda ? Vad skiljer dom mer från en vanlig impreza förutom att 2 bakdörrar fattas ? Kan man regga dom i Sverige ? Dom verkar vara billigare än b4 i inköp. Hur håller igentligen imprezorna. Försök övertala mig nu när jag glider iväg mot skyline r33 gts25t har fått för mig att dom kostar ungefär lika mycket i inköp. Så ös på med info Mvh Simon

      #40977
      Kvarnis
      Deltagare

        effekt ~280Bhp elektronsikt ställbar mitt diff

        Håller helt OK, det är upp till föraren, är du kass förare så håller det dåligt That’s it :), lr om du är en oturs gubbe…hårt men sant.

        Finns bilar som rullat ca~10K mil trimmade och kört hårt medans andra kommer knappt från gården utan att ställa till det…

        #40978
        Mats
        Deltagare

          Klart du skall ha en Type R coupe. Finns inte snyggare impreza. Enligt vissa listor finns det också en WRX Type R som har “bara” 218hk men den är ovanlig. Bra att veta och kolla upp dock.
          Sen lönar det sig och ta reda på vilken låda som siter i bilen. Vissa har en längre 5:e växel. De 4 första skall dock vara lika korta på alla modeller. Samma som i Type RA modellen.
          bbs.scoobynet.co.uk är en mycket bra sida för att leta info om Type R modellerna. Finns ganska många i UK och scoobynet har info om det mesta.
          Handla på bara men kolla upp bilen ordentligt innan.

          Mats GBG
          Svart e snyggast

          #40979
          Ante_J
          Deltagare

            Gosh så snygga fälgar på den silvriga GT`n på bilden!
            Nån som har en aning om vad det är för modell eller vet av någon liknande som går att köpa här i Sverige?

          Visar 4 inlägg - 1 till 4 (av 4 totalt)
          • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.