Visar 6 inlägg - 1 till 6 (av 6 totalt)
  • Författare
    Inlägg
  • #1417
    mre
    Deltagare

      Tjena.
      Mina helljus går inte igång, man trycker in spaken och den växlar om men sätter aldrig på själva helljuset.
      En gång fastnade relät och bara klickade fram o tillbaks, så jag är ganska säker på att det är relät. Men jag har ingen aning om vart det sitter, någon ???

      #44826
      Palm
      Deltagare

        På GTn sitter det ett svart plastlock övanför/bakom batteriet och om man lyfter på det hittar man huvudsäkringar samt ett gäng reläer. Kolla om det är samma lika på på en wrx.

        Edit: det sitter reläer vid säkringarna bakom prylfacket på instrumnetbrädan ungeför där man har vänster knä också på GTn

        #44829
        mre
        Deltagare

          jo jag vet vart själva relän och säkringar sitter men jag vet inte vilken som är just för helljuset.
          Det finns ett schema på insidan av plastlocket men det står ju inte så att det är självklart. Tack endå !

          #44827
          Palm
          Deltagare

            Lägg fingret på eller lyssna vilket som klickar när någon drar i spaken…………ja du förstår:D

            #44830
            mre
            Deltagare

              jag har försökt men det är inget utav dom som varken låter eller ger ifrån sig vibbrationer när jag drar i spaken haha

              #44828
              RXY430
              Deltagare

                Vet inte hur samma lika det är på gt/wrx men det kanske hjälper trots att det är schema för gt’n.

                http://hem.bredband.net/impreza_gt/El.jpg

              Visar 6 inlägg - 1 till 6 (av 6 totalt)
              • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.