Bilen går dåligt. Laddet hänger inte me på växlingarna det känns som den går tungt typ. När man växlar så tar det ca 3 sec innan motorn drar som vanligt. Jag har tre tums från turbon och DD med öppet filter. Nån som har en jävla aning vad det kan vara för fel. bilen är en GT 00:a MVH Sahlen
Jag har en GT99 som började gå riiiktigt skitdåligt mitt i allt.
Bytte LMM och nu går den som en klocka. Dessvärre verkar folk få
lite olika symptom när den är slut.
Bilen går dåligt. Laddet hänger inte me på växlingarna det känns som den går tungt typ. När man växlar så tar det ca 3 sec innan motorn drar som vanligt. Jag har tre tums från turbon och DD med öppet filter. Nån som har en jävla aning vad det kan vara för fel. bilen är en GT 00:a MVH Sahlen
det låter lite som när jag e för snabb med växlingen och inte drar ur den ordentligt, motorn “boggar” (harklar sig) och sen kommer den igång. Mitt problem tror jag beror(dvs förut när allt funkade som det skulle) på att “laddtrycksspärren” hoppar i och efter ett tag så laddar den fullt igen.
Laddar du mer än orginal? isåf kanske det kan vara samma som mitt “problem”
Annars, håller jag med Jerry, ta den till verkstan och be dem kolla.
Nja, ditt problem är mera bränslerelatert Johan, det har joddlats lite med tryckreggen, och du har väl sett “rich” i displayen? 😉 Ut och mappa bränslet nu! 😀
/J
Författare
Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.