Hej!
Har ett ”sjungande/vinande” ljud från höger bak, låter mer när man svänger och lägger tyngd på det. Kan det vara så mycket annat än ett dåligt lager? Och är det krångligt att byta ett sådant?
vet inte om det är samma bak eller fram men kolla på momentum för att dåm har fram vet för det är samma på alla imprezorna och då kostar det 1000:- för en sats