Visar 13 inlägg - 1 till 13 (av 13 totalt)
  • Författare
    Inlägg
  • #18111
    Kristofer
    Deltagare

      Eftersom jag får en del förfrågningar angående HKS dumpventiler och liknande, informerar jag nu att inom 2-3dagar har hemma bl.a HKS SSQV dumpventiler och 60mm´s turbotrycksmätare med vit bakgrund i lager för leverans omgående.

      Pris ex.

      HKS SQV Dumpventil – 3540kr

      HKS 60mm´s Boostgauge – 1630kr

      MVh,

      Kristofer

      #169898
      Allan
      Deltagare

        Vad ingår om man köper mätaren? Slangar, kontakter osv?

        Sedan behöver man ju en hållare oxo typ till a stolpen..

        /Allan

        #169905
        Kristofer
        Deltagare

          Ja, med HKS mätarna ingår bl.a slang, kablar för belysning och en enklare typ av monteringsanordning. Vill man montera den i a-stolpen behöver du en extra hållare, tror inte HKS har nån sån typ..

          #169906
          Kristofer
          Deltagare

            LAST EDITED ON Aug-14-02 AT 03:19PM (GMT)
            Stället heter KN Racing Products… http://welcome.to/knracingproducts 🙂

            #169904
            Robban25
            Deltagare

              Angående dumpventilen, är den komplett med monteringsdetaljer? Är det baa till att montera eller måste man fixa en massa själv?
              Bilen jag har är en Impreza gt-00

              #169907
              Kristofer
              Deltagare

                SQV Dumpventilen kommer inte som ett komplett bolt-on kitt, utan består bara av sjävla dumpen, oringar och liknande. Vid montering behövs monteringsadapter (går att svarva själv om man vill).. sen ett rör att svetsa fast den i, så är de klart.

                Men vi kan även ta hem färdiga bolt-on kitt till Imprezan, då ingår ALLT du behöver och de är i princip bara att montera. Men de blir lite dyrare då, ett sånt kitt kostar 4670kr.

                #169903
                Bobbo
                Deltagare

                  LAST EDITED ON Aug-15-02 AT 12:21PM (GMT)
                  Avgassystemet “SUPER DRAGGER EXHAUST SYSTEM”, går det att få helt komplett? Dvs downpipe, alla rör inkl. racekat och slutburk?

                  /Bobbo

                  #169908
                  Kristofer
                  Deltagare

                    HKS har en frontpipe till Imprezan, som går att kombinerar med deras avgassystem. Men frontpipen brukar inte gå ända fram till turbon, dessutom behöver du nått att ersätta katalysatorn med.. ska ta och kolla upp detta så återkommer jag.

                    #169902
                    Plogen
                    Deltagare

                      >SQV Dumpventilen kommer inte som ett komplett bolt-on kitt, utan
                      >består bara av sjävla dumpen, oringar och liknande. Vid montering
                      >behövs monteringsadapter (går att svarva själv om man vill).. sen ett
                      >rör att svetsa fast den i, så är de klart.
                      >
                      >Men vi kan även ta hem färdiga bolt-on kitt till Imprezan, då ingår
                      >ALLT du behöver och de är i princip bara att montera. Men de blir lite
                      >dyrare då, ett sånt kitt kostar 4670kr.

                      Vill inte retas… Det går att ta hem de grejorna till myyyyycket bättre priser… om man vil 🙂

                      /Johan
                      Jag HAR gasat tills det rasat!!

                      #169901
                      Plogen
                      Deltagare

                        >HKS har en frontpipe till Imprezan, som går att kombinerar med deras
                        >avgassystem. Men frontpipen brukar inte gå ända fram till turbon,
                        >dessutom behöver du nått att ersätta katalysatorn med.. ska ta och
                        >kolla upp detta så återkommer jag.

                        HKS Systemem beställer man från katten och bakåt. Det finns en separat frontpipe att köpa. Den går från turbon och ersätter första katten.

                        /Johan

                        Säljes:
                        HKS Hiper, nytt
                        Blits nur spec R, Nytt
                        Skicka PM för info

                        Jag HAR gasat tills det rasat!!

                        #169909
                        Kristofer
                        Deltagare

                          De stämmmer bra.. HKS har en hel del valmöjligheter bara när de gäller från Turbon och bak..

                          #169900
                          Kvarnis
                          Deltagare

                            Dom har Manifolds oxå :D..det enda dom inte har är väl up-pipe har jag för mig…

                            /Kvarnis

                            #169899
                            ADDE.H
                            Deltagare

                              >Eftersom jag får en del förfrågningar angående HKS dumpventiler och
                              >liknande, informerar jag nu att inom 2-3dagar har hemma bl.a HKS SSQV
                              >dumpventiler och 60mm´s turbotrycksmätare med vit bakgrund i lager för
                              >leverans omgående.
                              >
                              >Pris ex.
                              >
                              >HKS SQV Dumpventil – 3540kr
                              >
                              >HKS 60mm´s Boostgauge – 1630kr
                              >
                              >
                              >
                              >MVh,
                              >
                              >Kristofer

                              Nu måste man ha missat något!Vad heter stället som säljer dessa?(Alltså Kristofers)

                            Visar 13 inlägg - 1 till 13 (av 13 totalt)
                            • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.