• Detta ämne har 3 svar, 1,049 deltagare, och uppdaterades senast för 22 år sedan av SecretAgentMan.
Visar 4 inlägg - 1 till 4 (av 4 totalt)
  • Författare
    Inlägg
  • #1829
    SecretAgentMan
    Deltagare

      …regerar.

      Så då var den recensionen avklarad – bra va Kvarnis? :p

      Den tröttnar inte längre på högre last, och den är lika pigg efter 10 minuters hård körning på krokiga vägar som den var innan man började.
      Det är en hel del mer pulver som lök på laxen – rent subjektivt då.

      Ingen försämring på spool up/lag heller…

      Det är en GRYM kombination med större turbo och mappad ECU.

      /J

      Subaru – The Beauty of All Wheel Drive

      #47082
      Kvarnis
      Deltagare

        :D:D:D !!!!!

        :'( kommer innebära ännu mera utgifter:(:( }>}>….;)

        /Kvarnis som nästan trode att han skulle klara sig utan FMLLK och bara en liten ny ecu :p

        #47081
        omar
        Deltagare

          S.A.M
          Har du någon aning om hur mycke större en VF-22 är än din VF24?Rent hästkraftsmässigt alltså.
          Mvh Omar

          #47080
          SecretAgentMan
          Deltagare

            Ingen aning Omar…men det är säkert en 30 kusar.

            Jag är inte ute efter max toppeffekt, utan ett brett register…blir det ett byte kommer jag att investera i en hybrid 23:a.

            /J – som börjar få grepp om sintereländet.

            Subaru – The Beauty of All Wheel Drive

          Visar 4 inlägg - 1 till 4 (av 4 totalt)
          • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.