Visar 3 inlägg - 1 till 3 (av 3 totalt)
  • Författare
    Inlägg
  • #22396
    christopher
    Deltagare

      Ni som inte gör annat än knackar på datorn, kan nån tipsa mig hur jag ändrar namn på albumet jag lagt upp från Tullinge. Ligger där “untitled” brevid nån annan som har samma problem.:D 😀
      /
      fraSSe

      #191628
      Kvarnis
      Deltagare

        är ju bara att kilcka på det å när du är inoggad
        rename album lr nått har jag för mig.. 😀

        Edit: vekar inte funka just nu då mitt nya album inte heller vill byta namn..uttåt sett …alla fall…det vet dock att det inte hetter untiteld

        #191627
        OzO
        Deltagare

          >Ni som inte gör annat än knackar på datorn, kan nån tipsa mig
          >hur jag ändrar namn på albumet jag lagt upp från Tullinge.
          >Ligger där “untitled” brevid nån annan som har samma
          >problem.:D 😀
          >————————

          Ditt album verkar heta “fraSSe´s-tullinge-bilder” och det är konstigt för det skall inte gå att använda tecken som apostrofer, mm.

          Undvik svenska tecken samt:

          “The name cannot contain any of the following characters:
          \ / * ? ” ’ & < > | . + # or spaces
          Those characters will be ignored in your new album name”

          Jag har döpt om nu så får du försöka ändra till vad du vill… prova och se. Kan vara rättigheter också… men tror inte det för du står som ägare till albumet.

          Edit: läste om era poster. För att döpa titeln på albumet så finns det “Edit title” i listan “Edit Album” under ert album, eller inne i ert album i listan “admin options” (eller vad det kan stå) – välj “properties” där och ändra “Album Title”.

          _______________________________________________________________________________
          ::::: ssiwebmaster | “I would be unstoppable… if I could just get started!” | ssibluepile :::::

        Visar 3 inlägg - 1 till 3 (av 3 totalt)
        • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.