Jag köpte en på Dalhems, en Luisi aluknopp funkar utmärkt och snygg är den också…var inte speciellt dyr heller 375 spänn är du medlem i SSI får du dessutom 10% rabatt 😉
Jag köpte en Momo King från Bildesign med 10% rabatt så landade det på 650:- cirkus men faaan vad skön den knoppen är, så det är värt varenda krona…
________________________________________________________________________________
Ingen kurva är för tvär och nästa rödljus bör lysa rött, Subbarisst javisst
——-PID——-
________________________________________________________________________________
Bollen är trevlig… sitter skönt i handen…
——-PID——-
>Bollen är trevlig… sitter skönt i handen…
Mjo kanske det, men jag såg en “MOMO-boll” i en väligt raggig VW Passat…och då kände jag “gud vad skönt att jag har den gamla modellen” 🙂
Saaatan vad varm den kan bli när solen har legat på, man bränner fingrarna på sommaren och får köldskador i händerna på vintern men det är det värt!!! Och det är alltid tufft med lite raggarstuk eller vad säger du alien 😉
——-PID——-
Författare
Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.