› SSC › Modellspecifikt › Impreza / STI Racing / BRZ › Styling / Tillbehör / Bilvård › hur var det med växelspaksknopp?
- Detta ämne har 6 svar, 1,298 deltagare, och uppdaterades senast för 24 år sedan av
Subbarist.
-
FörfattareInlägg
-
18 maj, 2001 kl. 11:53 #14832
gulogulo
DeltagareJag skulle faktiskt behöva en ny knopp. Köpte en på Danmobility, fruktansvärt kass. Har inte Nardi några eller liknande?
18 maj, 2001 kl. 12:09 #153716Twala
DeltagareJag köpte en på Dalhems, en Luisi aluknopp funkar utmärkt och snygg är den också…var inte speciellt dyr heller 375 spänn är du medlem i SSI får du dessutom 10% rabatt 😉
Tobbe
Hodie mini, cras tibi.
2 maj, 2002 kl. 18:53 #153717Subbarist
DeltagareJag köpte en Momo King från Bildesign med 10% rabatt så landade det på 650:- cirkus men faaan vad skön den knoppen är, så det är värt varenda krona…
________________________________________________________________________________
Ingen kurva är för tvär och nästa rödljus bör lysa rött, Subbarisst javisst
——-PID——-
________________________________________________________________________________3 maj, 2002 kl. 06:12 #153720Niklas
DeltagareHar införskaffat den gamla MOMO-knoppen, dock inte installerat den än. Tycker den gamla är snyggare än den nya…en boll är lite väl ”raggare” för mig 🙂
Subaru – All we’ll drive!
3 maj, 2002 kl. 10:09 #153718Subbarist
DeltagareBollen är trevlig… sitter skönt i handen…
________________________________________________________________________________
——-PID——-
________________________________________________________________________________14 maj, 2002 kl. 07:28 #153721Niklas
Deltagare>Bollen är trevlig… sitter skönt i handen…
Mjo kanske det, men jag såg en ”MOMO-boll” i en väligt raggig VW Passat…och då kände jag ”gud vad skönt att jag har den gamla modellen” 🙂Subaru – All we’ll drive!
15 maj, 2002 kl. 13:46 #153719Subbarist
DeltagareSaaatan vad varm den kan bli när solen har legat på, man bränner fingrarna på sommaren och får köldskador i händerna på vintern men det är det värt!!! Och det är alltid tufft med lite raggarstuk eller vad säger du alien 😉
——-PID——-
________________________________________________________________________________ -
FörfattareInlägg
- Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.