Visar 7 inlägg - 1 till 7 (av 7 totalt)
  • Författare
    Inlägg
  • #14832
    gulogulo
    Deltagare

      Jag skulle faktiskt behöva en ny knopp. Köpte en på Danmobility, fruktansvärt kass. Har inte Nardi några eller liknande?

      #153716
      Twala
      Deltagare

        Jag köpte en på Dalhems, en Luisi aluknopp funkar utmärkt och snygg är den också…var inte speciellt dyr heller 375 spänn är du medlem i SSI får du dessutom 10% rabatt 😉

        Tobbe

        Hodie mini, cras tibi.

        #153717
        Subbarist
        Deltagare

          Jag köpte en Momo King från Bildesign med 10% rabatt så landade det på 650:- cirkus men faaan vad skön den knoppen är, så det är värt varenda krona…
          ________________________________________________________________________________
          Ingen kurva är för tvär och nästa rödljus bör lysa rött, Subbarisst javisst
          ——-PID——-
          ________________________________________________________________________________

          #153720
          Niklas
          Deltagare

            Har införskaffat den gamla MOMO-knoppen, dock inte installerat den än. Tycker den gamla är snyggare än den nya…en boll är lite väl “raggare” för mig 🙂

            Subaru – All we’ll drive!

            #153718
            Subbarist
            Deltagare

              Bollen är trevlig… sitter skönt i handen…
              ________________________________________________________________________________
              Ingen kurva är för tvär och nästa rödljus bör lysa rött, Subbarisst javisst
              ——-PID——-
              ________________________________________________________________________________

              #153721
              Niklas
              Deltagare

                >Bollen är trevlig… sitter skönt i handen…
                Mjo kanske det, men jag såg en “MOMO-boll” i en väligt raggig VW Passat…och då kände jag “gud vad skönt att jag har den gamla modellen” 🙂

                Subaru – All we’ll drive!

                #153719
                Subbarist
                Deltagare

                  Saaatan vad varm den kan bli när solen har legat på, man bränner fingrarna på sommaren och får köldskador i händerna på vintern men det är det värt!!! Och det är alltid tufft med lite raggarstuk eller vad säger du alien 😉
                  ________________________________________________________________________________
                  Ingen kurva är för tvär och nästa rödljus bör lysa rött, Subbarisst javisst
                  ——-PID——-
                  ________________________________________________________________________________

                Visar 7 inlägg - 1 till 7 (av 7 totalt)
                • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.