- Detta ämne har 7 svar, 1,052 deltagare, och uppdaterades senast för 22 år, 7 månader sedan av Aquila.
-
FörfattareInlägg
-
20 maj, 2002 kl. 16:53 #1854SubbaristDeltagare
Hellu, har en liten fundering kring luftsnorkeln vad gör den för nytta? slet bort min idag nämlignen, så jag hoppas att det inte blir nån knas bara… jag har standard luftfilter i Subban.
________________________________________________________________________________
Ingen kurva är för tvär och nästa rödljus bör lysa rött, Subbarisst javisst
——-PID——-
________________________________________________________________________________21 maj, 2002 kl. 10:39 #47301Bad_MujoDeltagareDen skall ta bort oljudet som turbo/dump osv orsakar.
Om du sätter ett litet rör (ca 10cm) från luftburken och ut i skärmen så ska det inte vara några problem. De problem som finns “dokumenterade” är vatten/snömodd som har kommit in i luftburken mellan skärmen och huven.
/Kalle
21 maj, 2002 kl. 19:11 #47295SubbaristDeltagareMan tackar och bugar! nu blev jag lite klokare igen….
________________________________________________________________________________
——-PID——-
________________________________________________________________________________21 maj, 2002 kl. 21:04 #47298AquilaDeltagareDet behövs…:P
Aquila Without Wheels22 maj, 2002 kl. 17:47 #47296SubbaristDeltagareFan man hör ju faktiskt turbo pyset och dumpen när man trycker ned kopplimgen Gissa om man växlade gaaalet hela vägen hem efter att jag hade upptäckt det!!!
:7 :7 :7 inte för att det låter så mycket men det är lika trevligt varje gång…________________________________________________________________________________
——-PID——-
________________________________________________________________________________22 maj, 2002 kl. 18:54 #47299AquilaDeltagare>Fan man hör ju faktiskt turbo pyset och dumpen när man trycker ned
>kopplimgen Gissa om man växlade gaaalet hela vägen hem efter att jag
>hade upptäckt det!!!
>:7 :7 :7 inte för att det låter så mycket men det är lika trevligt
>varje gång…LOL
What ever makes u happy….:-)Aquila Without Wheels
23 maj, 2002 kl. 15:55 #47297SubbaristDeltagare>LOL
>What ever makes u happy….:-)
>
>Aquila Without WheelsGrabben du såg ju själv ut så här :7 :7 :7 efter provturen med min subba idag… 😉
——-PID——-
________________________________________________________________________________23 maj, 2002 kl. 18:01 #47300AquilaDeltagareHörde oxå, låter RIKTIGT nice!!:9
Du kan ju gissa hur det kommer låta med en öppen dump istället!! Fan Nicole kommer ju vakna vettskrämd varje gång du växlar!!
Aquila Without Wheels -
FörfattareInlägg
- Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.