SSC Modellspecifikt Impreza / STI Racing / BRZ Allmänt Hyra takräcke/box Impreza GT

Visar 8 inlägg - 1 till 8 (av 8 totalt)
  • Författare
    David
    Deltagare

Hej!
    Jag o kompisarna ska åka till sälen v3. Tänkte kolla om de finns nån som vill hyra ut takräcke och takbox lr endast räcket passande en impreza GT -00 för en symbolisk summa? Kommer röra mig från helsingborg till norrköping den 13 jan så om du bor nånstans efter den vägen vore det guld.

/David

David
    Deltagare

Hej!
    Jag o kompisarna ska åka till sälen v3. Tänkte kolla om de finns nån som vill hyra ut takräcke och takbox lr endast räcket passande en impreza GT -00 för en symbolisk summa? Kommer röra mig från helsingborg till norrköping den 13 jan så om du bor nånstans efter den vägen vore det guld.

/David

SPiKE
    Deltagare

Sväng förbi Gårdeby på hemvägen så bjuder jag på kaffe och vi kan montera mitt takräcke på din bil.

/Henrik

SPiKE
    Deltagare

Sväng förbi Gårdeby på hemvägen så bjuder jag på kaffe och vi kan montera mitt takräcke på din bil.

/Henrik

David
    Deltagare

Låter kanon, tack så mkt. Du kan väl pm’a över ditt nummer så kan vi bestämma tid osv.

Underbart trevlig klubb det här 😀

Mvh David

David
    Deltagare

Låter kanon, tack så mkt. Du kan väl pm’a över ditt nummer så kan vi bestämma tid osv.

Underbart trevlig klubb det här 😀

Mvh David

SPiKE
    Deltagare

Du har pm

Yonaz
    Deltagare

Låter kanon, tack så mkt. Du kan väl pm’a över ditt nummer så kan vi bestämma tid osv.Underbart trevlig klubb det här :DMvh David

Underbar region om inte annat 😛

Visar 8 inlägg - 1 till 8 (av 8 totalt)
  • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.