Visar 8 inlägg - 1 till 8 (av 8 totalt)
  • Författare
    Inlägg
  • #1191
    David
    Deltagare

      Hej!
      Jag o kompisarna ska åka till sälen v3. Tänkte kolla om de finns nån som vill hyra ut takräcke och takbox lr endast räcket passande en impreza GT -00 för en symbolisk summa? Kommer röra mig från helsingborg till norrköping den 13 jan så om du bor nånstans efter den vägen vore det guld.

      /David

      #43312
      David
      Deltagare

        Hej!
        Jag o kompisarna ska åka till sälen v3. Tänkte kolla om de finns nån som vill hyra ut takräcke och takbox lr endast räcket passande en impreza GT -00 för en symbolisk summa? Kommer röra mig från helsingborg till norrköping den 13 jan så om du bor nånstans efter den vägen vore det guld.

        /David

        #43314
        SPiKE
        Deltagare

          Sväng förbi Gårdeby på hemvägen så bjuder jag på kaffe och vi kan montera mitt takräcke på din bil.

          /Henrik

          #43315
          SPiKE
          Deltagare

            Sväng förbi Gårdeby på hemvägen så bjuder jag på kaffe och vi kan montera mitt takräcke på din bil.

            /Henrik

            #43311
            David
            Deltagare

              Låter kanon, tack så mkt. Du kan väl pm’a över ditt nummer så kan vi bestämma tid osv.

              Underbart trevlig klubb det här 😀

              Mvh David

              #43313
              David
              Deltagare

                Låter kanon, tack så mkt. Du kan väl pm’a över ditt nummer så kan vi bestämma tid osv.

                Underbart trevlig klubb det här 😀

                Mvh David

                #43316
                SPiKE
                Deltagare

                  Du har pm

                  #43310
                  Yonaz
                  Deltagare

                    Låter kanon, tack så mkt. Du kan väl pm’a över ditt nummer så kan vi bestämma tid osv.Underbart trevlig klubb det här :DMvh David

                    Underbar region om inte annat 😛

                  Visar 8 inlägg - 1 till 8 (av 8 totalt)
                  • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.