• Detta ämne har 3 svar, 847 deltagare, och uppdaterades senast för 22 år sedan av Aquila.
Visar 4 inlägg - 1 till 4 (av 4 totalt)
  • Författare
    Inlägg
  • #18064
    topsec
    Deltagare

      Nytt jobb, tjänstebil och många mil om dagen gör att jag tyvärr väljer att sälja min Impreza.
      Det här är bilen för den som är ute efter ett pedantskött exemplar i superskick. Bilen är svensksåld och har rullat 4680 mil (mestadels landsväg 5 mil om dagen) och den är uttagen 000221. Färgen är deep blue mica och förutom det som sitter orginal på bilen så är den även utrustad med bl.a. AC, turbotrycksmätare på A-stolpen (Autometer),motor- och kupevärmaruttag, 16″ 100+ Motorsport fälgar med 205/50 Bridgestone S02, klarvita blinkers fram + sida, dolt org. drag och RDS-stereo med MDS finaste 6,5″ -kit proffsmonterat i dörrarna (MT-9 diskanten vid backspegeln), 4 st små stänkskydd monterade. Bilen är nyligen 5000-mils servad (ALLA oljor bytta) och som motorolja nu på sommaren har jag valt Castrols TWS 10W-60. Oljan har som regel bytts var 500:e mil. Bilen är i nyskick och går perfekt. Alltid i garage och aldrig på bana (än…).
      Seriöst intresserade får gärna höra av sig direkt till mig på 046-141424 för mer information om bilen. Priset för ovanstående är 175 000 kr.
      MVH/Patrik

      #169685
      Aquila
      Deltagare

        Sugen helt klart, men har inte råd…:-(
        BTW, var finns den? Ifall mina päron får för sig att vara riktigt generösa…:-)

        Aquila Currently Without Wheels

        #169687
        Niklas
        Deltagare

          Nu blir det en fajt mellan Aquila och Raffe! 😀

          Subaru – All we’ll drive!

          #169686
          Aquila
          Deltagare

            Tyvär inte mycket till fight, Alien! Jag har körkort, det har inte han!! 😀
            Visserligen kanske han lyckas övertala sina päron att köpa den, istället för hitlerpulkan. Jag får se till att övertyga mina föräldrar snabbt!

            Aquila Without Wheels

          Visar 4 inlägg - 1 till 4 (av 4 totalt)
          • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.