Visar 7 inlägg - 16 till 22 (av 22 totalt)
  • Författare
    Igge
    Deltagare

Vore grymt schysst med bilder! 🙂

Det blir inte stötigt med coilovers på sämre vägar? Eller är det fullt körbart ändå?
      Hur hårt ställda är dom?

[Tapatalk]

andreaswrx
      Deltagare

Glömt uppdatera här lite. har inte blivit så mycket gjort heller för den delen =) K-sport coilsen fungerar hur bra som helst grusväg som asfalt. riktigt bra tycker jag…. Kan lägga upp en bild på extraljusfästet, måste bara knäppa en =) Det är 220mm extraljus jag har.

ja om du tycker det fungera lika bra på asfalt som grus ja då har du nog aldrig provat några utprovad grejer, för fungera det på grus optimalt så är det inte roligt på asfalt och tvärt om,

annas ser det ut och vara ett roligt projekt!

Igge
        Deltagare

ja om du tycker det fungera lika bra på asfalt som grus ja då har du nog aldrig provat några utprovad grejer, för fungera det på grus optimalt så är det inte roligt på asfalt och tvärt om,

annas ser det ut och vara ett roligt projekt!

Nej Andreas, medelimprezaägaren har inte råd med proflex och diverse uppsättningar fjädrar osv
          Frågan var inte om det var optimalt, frågan var om det funkade bra. d—0.o—b

nessaja89
          Deltagare

Precis… optimalt och bra är två helt skillda saker. Tycker den känns bra fjädrande i hålor samtidigt som den är stum i kurvor. Imorgon kommer en bild på extraljus fästet om jag kommer ihåg 🙂

Igge
            Deltagare

Du kan lita på att jag kommer tjata lite tills bilderna kommer 😀

Har du besiktat bilen med extraljusen på? Något gnäll om skymd sikt eller så?

[Tapatalk]

Jim_s
              Deltagare

Blir ju riktigt bra detta!

Vad är det för chip du har i den?

Igge
                Deltagare

Fortfarande sugen på bilder 😀

Visar 7 inlägg - 16 till 22 (av 22 totalt)
                • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.