Visar 4 inlägg - 1 till 4 (av 4 totalt)
  • Författare
    Inlägg
  • #1489
    lundmarkarn
    Deltagare

      Hej, det är så här att jag har blivit erbjuden att byta bort min sprillans nya skoter mot en Subaru Impreza WRX STI TYPE-R V5 -98.
      Annons finns på : http://www.fyndbors.se/visa.php?va=3983.
      Nu är det så här att jag vill egentligen inte ha en sånhär bil men tänkte att de kan ju va skönt att bli av med skotern och sen sälja vidare bilen i tro att den ska vara lättare att sälja.

      Då till den stora frågan, finns det någon efterfrågan efter just den här modellen? Har förstått att det är en rätt ovanlig modell men är den värd ca 150 000kr ?

      Finns det någon här som verkligen kan vill köpa den eller äre bara snackare?

      Ni som har något vettit svar får gärna skicka ett snabbt svar på mailen eller nått.

      Tack på förhand.

      P.S. De är rätt brottomt 🙁

      / lundmarkarn@msn.com (Min mail)

      #45189
      PPP
      Deltagare

        Är det inte bättre att han med STI’n säljer den och sedan köper skotern för pengarna?

        Även om du får tio personer som säger här att de tycker priset är kanonbra, så har du ju inte sålt den för det.

        // Per

        #45191
        larsallan
        Deltagare

          Vad är det för skoter det rör sig om? Oavsett vilket så tror jag inte att det är lättare att sälja Subarun än skotern. Det är som sagt inte en dussinbil, visst kan man säkert lätt få 150000kr för den men då gäller det att ha tålamod att vänta in rätt köpare. Men å andra sidan om du byter så kommer du bli kär i bilen och behålla den för det är en förjävla bra bil.

          #45190
          PPP
          Deltagare

            om du byter så kommer du bli kär i bilen och behålla den för det är en förjävla bra bil.

            Helt sant! 🙂

          Visar 4 inlägg - 1 till 4 (av 4 totalt)
          • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.